Greven78
Basic
Nej jag skrev hustru.Ni skriver fru, men vad ni menar är mamma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej jag skrev hustru.Ni skriver fru, men vad ni menar är mamma.
Här är några på min handled ca 16,5-17cmNågon med 16-17cm handled som kan kasta in lite bilder på 15450?
Vad får man ge för en beg 15450, lite försäljningar på ks och väldigt spretigt på handlarna vad jag kunnat se.
Per styck?Det har jag inte, har typ dragit bort 150K....
Här är några på min handled ca 16,5-17cm
På sin höjd halva länkbitarden blå är riktigt nice. Går det att finjustera länk så den sitter?
På sin höjd halva länkbitar
*1,5På sin höjd halva länkbitar
Sant. Men påverkar ju inte möjligheten till finjustering mer/mindre
Sant. Men påverkar ju inte möjligheten till finjustering mer/mindre
Pris beror på tavla. Varierar mycket.Någon med 16-17cm handled som kan kasta in lite bilder på 15450?
Vad får man ge för en beg 15450, lite försäljningar på ks och väldigt spretigt på handlarna vad jag kunnat se.
Pris beror på tavla. Varierar mycket.
Överskattatmen rätt ska va rätt
Grymt fin!
Håller med, svårt att få grepp om prisbilden pga ganska få objekt ute.Någon med 16-17cm handled som kan kasta in lite bilder på 15450?
Men det gick väl att byta tavlan hos AD? Vill minnas att några här bytte till blå tavla utan problem?Pris beror på tavla. Varierar mycket.
@The lord har bytt till blå på sin 15400.Men det gick väl att byta tavlan hos AD? Vill minnas att några här bytte till blå tavla utan problem?
Aha, kanske inte gäller 15450 då?@The lord har bytt till blå på sin 15400.
Rimligt är ju inte något när det kommer till klockor så jag vet inte. Kanske är samma regler, kanske beror på AD.Aha, kanske inte gäller 15450 då?
Har hänt ja. Verkar dock lite tveksamt om det fort går. Flera verkar ha fått nej till svar som velat göra samma.Men det gick väl att byta tavlan hos AD? Vill minnas att några här bytte till blå tavla utan problem?
Jag kollade med Nymans om byte till blå tavla på 15450 för någon månad sedan. Det tillåter inte AP fick jag som svar.Men det gick väl att byta tavlan hos AD? Vill minnas att några här bytte till blå tavla utan problem?
Nä totaltPer styck?
Blev med AP för några veckor sedan. Lever upp till förväntningarna än så länge tycker jag
Min gamla som tyvärr inte finns kvar.Jag är lite småsugen på en Panda 26331ST.OO.1220ST.03
Kan någon som har den häva upp ett litet handledsskott på den så man kan få fundera lite?
Blev med AP för några veckor sedan. Lever upp till förväntningarna än så länge tycker jag
Min gamla som tyvärr inte finns kvar.
Den köpte jag beggad så den hade redan repor, inte fått någon på min nuvarande...men det sagt så gör ju APs lodräta borstning (som är så otroligt snygg) att repor syns lite extraMycket fin, är de väldigt lätta att råka repa? Är lite för pedant för att kunna ha en klocka och oroa mig över för mycket