Den köpte jag beggad så den hade redan repor, inte fått någon på min nuvarande...men det sagt så gör ju APs lodräta borstning (som är så otroligt snygg) att repor syns lite extra
vad rockar du nu? 15400?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den köpte jag beggad så den hade redan repor, inte fått någon på min nuvarande...men det sagt så gör ju APs lodräta borstning (som är så otroligt snygg) att repor syns lite extra
Japp, nya Sub här på Ks tydligenvad rockar du nu? 15400?
Japp, nya Sub här på Ks tydligen
Haha ne det är santär väl ganska lugnt än eller? Flyger ju inte annonser på ks delen iaf
15300 fick lämna för 15202
Stämmer bra. Ca 17 cm.15450? Storlek på handled?
Wow!!!! Stort grattis!!! Står själv i kö på samma ref. Fick du vänta länge? Tycker 15450 är perfekt i storlek, bär som en Rolex Daytona!!!Blev med AP för några veckor sedan. Lever upp till förväntningarna än så länge tycker jag
Fantastisk klocka! Dum fråga kanske men hur länge har du stått i kö och har du någon uppfattning om hur länge du kommer få stå i kö?Wow!!!! Stort grattis!!! Står själv i kö på samma ref. Fick du vänta länge? Tycker 15450 är perfekt i storlek, bär som en Rolex Daytona!!!
Tack! Håller med om storleken, sitter riktigt skönt. Köpte beg så behövde inte vänta. Hoppas att du får din snart dåWow!!!! Stort grattis!!! Står själv i kö på samma ref. Fick du vänta länge? Tycker 15450 är perfekt i storlek, bär som en Rolex Daytona!!!
I februari/mars har jag väntat i ett år, prognosen säger att den ska komma till våren!! Men man vet aldrig!! Står hos två AD´s utomlands.Fantastisk klocka! Dum fråga kanske men hur länge har du stått i kö och har du någon uppfattning om hur länge du kommer få stå i kö?
Tack för svaret. Visste inte att det var såpass lång väntetid men men den som väntar på något gott... Håller tummarna för att du får den i vår!I februari/mars har jag väntat i ett år, prognosen säger att den ska komma till våren!! Men man vet aldrig!! Står hos två AD´s utomlands.
Tror det är rätt lång väntetid på de flesta "populära" klockor hos AP!! Fanns dock gott om helguldare i butikerna att köpa!! 500 000+Tack för svaret. Visste inte att det var såpass lång väntetid men men den som väntar på något gott... Håller tummarna för att du får den i vår!
hehe, helguldare är ganska långt över min budget men tack för tipsetTror det är rätt lång väntetid på de flesta "populära" klockor hos AP!! Fanns dock gott om helguldare i butikerna att köpa!! 500 000+
Menade mer att det är som överallt, helguld finns ofta att köpa av en anledning. Fina klockor men en helt annan budget!!hehe, helguldare är ganska långt över min budget men tack för tipset
Fina! ser tunn ut dock? referens?
Älskar verkligen APs länkar!
15450! Den är bra mycket tunnare än 15400Fina! ser tunn ut dock? referens?
Hej Gerald Genta!Tvåton i 18k evighetskalender, spacead pjäs. Man var nog kung på Wall Street under 80-talet med denna.
Fullset inklusive solcellsdriven winder och VHS med instruktionsbok. Episkt.
https://www.plus-ultra.ch/en/watche...erpetual:-white-and-yellow-gold-full-set.html
Ni som kört 15450 ett tag skulle den funka som typ owg? Till casual klädsel?
vänd på det. Varför skulle den inte göra det?