Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God fortsättning!
Beror ju på handlederna såklart.är länken så bra som det sägs? Sitter stabilt utan mikrojustering?
Beror ju på handlederna såklart.
Fick aldrig min 15300 att sitta på riktigt bra utan halvlänk.
Absolut owg-material. Tycker den funkar till det mesta (typ allt)Ni som kört 15450 ett tag skulle den funka som typ owg? Till casual klädsel?
I värsta fall lär man köpa en halvlänk men då bör den sitta helt ok?
Absolut owg-material. Tycker den funkar till det mesta (typ allt)
Som tidigare avhandlats i tråden finns det inga halvlänkbitar. Emellertid finns en och en halvlänkbitar . De är alldeles utmärkta IMO och gör stor skillnad på min 15300:a.
Jakänns som att med sådana bör man kunna få den att sitta bra.
Använder denna för sällan
15189st.
Tack, kul att du tycker det! Min har ref 15189st och kom enbart på lädergillar att du kör läderarmband. Så mycket elegantare
Tack, kul att du tycker det! Min har ref 15189st och kom enbart på läder
I april är det två år. Gillar den som tusan!Nice. Har du haft en länge?
I april är det två år. Gillar den som tusan!
Det tycker jag. På mig sitter den bra men annars finns en och en halvlänkbitar som redan avhandlatsär länken så bra som det sägs? Sitter stabilt utan mikrojustering?
Blev han roseig om kinderna? Skaplig present kan man väl konstatera.Hej!!
I senaste vlogen från Jon Olsson ger han sin bror en AP i julklapp. Rätt kul att se, verkar som hans bror blev väldigt rörd!! Vilken ref. är det? Ser ut som en 15400 i rosé med gummilänk. Har det funnits? Hittar bara med läder på!!
Hej!!
I senaste vlogen från Jon Olsson ger han sin bror en AP i julklapp. Rätt kul att se, verkar som hans bror blev väldigt rörd!! Vilken ref. är det? Ser ut som en 15400 i rosé med gummilänk. Har det funnits? Hittar bara med läder på!!
Ringde Nyman Ur och frågade om gummilänk men de sa tvärt NEJ!! Antar att en AP-exklusive butik kanske kan fixa det! Vet någon om det finns tillHört att gummi finns hos AD och ref ser ut att vara 15400OR. Helt okej present!
Ringde Nyman Ur och frågade om gummilänk men de sa tvärt NEJ!! Antar att en AP-exklusive butik kanske kan fixa det! Vet någon om det finns till
15400 och även 15450?
Tack för svar!! Mailat och klart!!Finns kit (plottar, skruvar plus hylsor och lås)att köpa till 15400ST
Maila valfri AP Boutique för att beställa.
Tack för svar!! Mailat och klart!!
Gärna!!! Det finns inte till 15450?Har delarnas referens nr hemma på datorn om du behöver.
Gärna!!! Det finns inte till 15450?
Bytar man ut ST mot OR när man ska köpa till Rosé-versionen? Fortfarande inte fått svar från AD än.Här är delarna som behövs för att montera gummi på 15400ST
Lås: DP.0402.018.ST
Skruv: VI.254.066.ST
Hylsa: VI.253.056.ST
Plottar: PL.222.066.ST
Gummi: BR.403.753.002CA (standard längd)
Bytar man ut ST mot OR när man ska köpa till Rosé-versionen? Fortfarande inte fått svar från AD än.