Kan hålla med dig, tänkte om så fallet skulle vara att medlemmen inte medvetet köpt en ”15400” som var fake..Finns inget att respektera när någon postar bilder på en fejkklocka. Outa på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan hålla med dig, tänkte om så fallet skulle vara att medlemmen inte medvetet köpt en ”15400” som var fake..Finns inget att respektera när någon postar bilder på en fejkklocka. Outa på.
@Victory1986 postar i inlägget denna smiley ?Ett dåligt skämt? AP på bilden är den fejk..isåfall rätt oskönt…Kan hålla med dig, tänkte om så fallet skulle vara att medlemmen inte medvetet köpt en ”15400” som var fake..
Yepp… ville mest av respekt inte outa i tråden
Finns inget att respektera när någon postar bilder på en fejkklocka. Outa på.
Härligt att månaden ligger på trekvart utanför fönstret. Kinesisk dagisklass som har monterat?fredag, 20 aug 2021. 20:46:00
Inlägget gjordes typ två på natten med en vinare i bakgrunden, känns som det var ett rätt oseriöst inlägg. Mycket oklart dock vad personen som postade ville uppnå genom att lägga upp en fake AP@Victory1986 postar i inlägget denna smiley ?Ett dåligt skämt? AP på bilden är den fejk..isåfall rätt oskönt…
Man kan hoppas.. dock hade man förväntat sig ett svar nu. Den är helt klart fake@Victory1986 postar i inlägget denna smiley ?Ett dåligt skämt? AP på bilden är den fejk..isåfall rätt oskönt…
Garvade högt här!!Fraudermars?
Det var gentilt, blev hon glad?Försökte göra min fru glad med att komplettera hennes Rolex med en AP
Första tanken när jag såg länkenFörsökte göra min fru glad med att komplettera hennes Rolex med en AP
Det var gentilt, blev hon glad?
Hon sa;Första tanken när jag såg länken
Otack är världens lönHon sa;
Nej tack! Den där får du skicka tillbaka
Länken var lite väl sliten.
Jäklar! Inte ofta man ser 15300 i bra skick.15300, kanske redo för att plastas av?
Vadå bra skick. En 15300 ska väl vara schleten?Jäklar! Inte ofta man ser 15300 i bra skick.
NOS eller tillbaka nypolerad från service?
100% nos. Åkte ner till Spanien där klockan legat inlåst i säkert 3 år utan att jag kikat på den. Att det är en blå tavla som fått en lila nyans är inte helt fel det hellerJäklar! Inte ofta man ser 15300 i bra skick.
NOS eller tillbaka nypolerad från service?
När är den uttagen?100% nos. Åkte ner till Spanien där klockan legat inlåst i säkert 3 år utan att jag kikat på den. Att det är en blå tavla som fått en lila nyans är inte helt fel det heller
2008När är den uttagen?
Släng upp lite fler bilder.
Stående ovationer. Jag tar den för 15500 list
GRYM SNYGG!Lite stor kanske men jag tycker den är så fin
Tack, ja Royal Oak är en riktigt grym design, Genta rules Grattis till din nya fina klockaGRYM SNYGG!
Min nya för dagen är något mindre…
Hörde av vem?Hörde nyss att AP kommer att sluta sälja via AD efter årsskiftet. Någon annan som hört något om det?