De trodde väl att du var där för att samla in beskyddarpengar
Vaffanculo, dammi pizzo! Prontooooo!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De trodde väl att du var där för att samla in beskyddarpengar
Låter som ett skolboksexempel på hur bankrånarklocksägare ser ut?Sjukt, jag va i AP boutiquen i Rom förra veckan. De var astrevliga. Jag hade bara en fråga men blev erbjuden både Champagne och kaffe. Väldigt tillmötesgående.
Tilläggas är att jag har en rått ansenlig mängd tatueringar och hade gym-shorts och träningstisha på mig så knappast väldressad.
Låter som ett skolboksexempel på hur bankrånarklocksägare ser ut?
Far man fraga vad du fick for svar pa just den fragan?Nu när du säger det så erbjöd hon mig både en diver och en ROO
Frågan jag skulle ställa handlade annars om hur vi i Sverige ska hantera boutique-modeller då vi inte har någon boutique.
Far man fraga vad du fick for svar pa just den fragan?
Jobba jobba! Många inlägg kvar innan du kan få din Tudor såld!Grymt snygg!!
Tydligen är det mycket som är grymt nu för tidenGrymt snygg!!
Starta på sida 1 är ett hett tips…Kan väldigt lite om AP men finns det något unikt med klockorna som gör att dem ligger så högt i pris eller är det likt Rolex där man betalar för märket?
Det ska säljas, inte diskuteras.Starta på sida 1 är ett hett tips…
Inte sett tidigare. Mkt trevlig.Fick precis upp ögonen för ref 25800. Lite rörig tavla men imponerad över hur mycket dem fått in på 33mm. Svårt att hitta bilder på modellen. Någon som sett en irl?
Vad är detta?Äntligen en ”AP” som inte behöver servas!
Länk och skal i metall till Apple Watch.Vad är detta?
Länk och skal i metall till Apple Watch.
Jag får så ont i magen att se på 15202 alltså
Haha med ett sånt uttalande måste man ju självklart fråga, varför?Jag får så ont i magen att se på 15202 alltså
Haha, den är så jävla fin och jag vill ha en så mycketHaha med ett sånt uttalande måste man ju självklart fråga, varför?
Denna har inte visats så ofta här, så bjuder på ett par bilder. 26315ST
Otroligt häftig urtavla, undra hur den tillverkas. I övrigt en av dem finaste modellerna från AP.
Synd att dem är så i helvete out of my leage prismässigt....