• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Sjukt, jag va i AP boutiquen i Rom förra veckan. De var astrevliga. Jag hade bara en fråga men blev erbjuden både Champagne och kaffe. Väldigt tillmötesgående.

Tilläggas är att jag har en rått ansenlig mängd tatueringar och hade gym-shorts och träningstisha på mig så knappast väldressad.
Låter som ett skolboksexempel på hur bankrånarklocksägare ser ut?
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Far man fraga vad du fick for svar pa just den fragan?

Absolut, hon sa att "systemet inte är helt satt än" givet att det är lite nytt allt kring hur de ska arbeta kring sina boutiquer. (Men att det går bra att bygga en relation med en boutique också parallellt med sin AD).
Jag har frågat AP samma fråga och de lovade att återkomma med svar men gick i radiotystnad. Därav att jag passade på att fråga i boutique när jag ändå var i Rom.

Så jag ska maila henne vid tillfälle. Dock var det lite samma visa som överallt: inga blå tavlor på RO (går inte ens att hamna på lista för).
Hon sa att 15202 är diskad (visste jag redan) och att en ny modell kommer nästa år.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Tydligen är det mycket som är grymt nu för tiden 🤷🏻‍♀️

Vad ska du sälja?

BF804DBF-C602-451A-90A5-3F40C43F3B23.jpeg
 
Topp