PJZ
Silver
AP är på god väg att gå i Hublot fotspår... idk.Och folk klagar på Hublot design….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AP är på god väg att gå i Hublot fotspår... idk.Och folk klagar på Hublot design….
Nej men se-luta! Är det där alltså något som kommit från Ap original?
Vafan.....den dar bilden ska ju jag ha Royalties for!Enda jag tänker på när jag ser Black Panther…
Oj vad mysig TT var. Vad är det för ref?
33mm quartz vs 33mm automatisk
Oj vad mysig TT var. Vad är det för ref?
Enda jag tänker på när jag ser Black Panther…
Nej och jag väntar på en 37a.Någon som lyckats köpa i butik senaste tiden?
Min 56175TT vägde 123gr. Minns inte om alla länkbitar satt på tyvärr.Någon med en 56175 som kan berätta för mig vad en sådan väger?
Toppen, tack! 56175AS väger kring 87g fick jag precis veta. Häftigt att Tantalumen väger såpass mycket mer. Måste vara en speciell känsla i och med att klockan är så nätt.Min 56175TT vägde 123gr. Minns inte om alla länkbitar satt på tyvärr.
Mmm, lite jobbigt tung. Den i titan vore en dröm.Toppen, tack! 56175AS väger kring 87g fick jag precis veta. Häftigt att Tantalumen väger såpass mycket mer. Måste vara en speciell känsla i och med att klockan är så nätt.
PT!!!Mmm, lite jobbigt tung. Den i titan vore en dröm.
Kostade bara 300’ då typ
Usch, men koolt.
Dyrt även idag kan jag tycka.Kostade bara 300’ då typ
I vanlig ordning…Dyrt även idag kan jag tycka.
Lägg till 200k så får du pärlemortavla med diamanter till platinanSkulle lätt ge 300 för den idag om man säger så.
Lätt!Skulle lätt ge 300 för den idag om man säger så.