TackGrattis i efterskott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackGrattis i efterskott!
33 satt som en smäck på mig!!!Allt prat om 33,34, osv…, kontrar med offshore.
Rosé och från 2015. Reffen tillverkas och säljs fortfarande: 26470OR. Aktuella versionen har dock annan tavla.Den såg riktigt trevlig ut
Gulguld och 10+år gammal gissar jag så det blir att leta begagnad.
Men den som görs idag kommer väl på länk?Rosé och från 2015. Reffen tillverkas och säljs fortfarande: 26470OR. Aktuella versionen har dock annan tavla.
Härlig bild på en härlig klocka
Den blåa är helt magisk. Har nog inte sett 37mm i svart däremot blå och vit.Går i tankarna på en Royal Oak 37mm. Men lite kluven kring om man ska köra en svart eller blå tavla, någon med erfarenhet som kan komma med tips?
Precis så, varken 15450 eller 15550 finns eller har funnits med svart tavla.Den blåa är helt magisk. Har nog inte sett 37mm i svart däremot blå och vit.
Svart finns ej. Närmsta du kommer är deras gråa variant vilket inte föll mig i smaken när jag prövade den, kändes som allt "smälte ihop".. hade gått för vit/silver tavlan om jag skulle köpt en 37aGår i tankarna på en Royal Oak 37mm. Men lite kluven kring om man ska köra en svart eller blå tavla, någon med erfarenhet som kan komma med tips?
Håller med. Det går knappt att se vad klockan är på den grå, om det skulle vara relevant..Svart finns ej. Närmsta du kommer är deras gråa variant vilket inte föll mig i smaken när jag prövade den, kändes som allt "smälte ihop".. hade gått för vit/silver tavlan om jag skulle köpt en 37a
Se på fan.. den finns inte kvar. Nu finns det bara 3 "standard" 37MM ROs, babyblue, mörkblå eller gråDen vita är riktigt fin, men är osäker på om den finns som 15550.
15300. Fortfarande den klocka jag haft högst förväntningar på och som dessutom lyckades överträffa förväntningarna.
Vill ha!!!
Klart du ska köpa. Jag har en 15450 med blå tavla, den är ju hur fin som helst. Finns ju en sådan till salu här på KS också.Går i tankarna på en Royal Oak 37mm. Men lite kluven kring om man ska köra en svart eller blå tavla, någon med erfarenhet som kan komma med tips?