Också 33mm (ref. 15000st)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant!
The CEO, who will leave the top job later this year after more than a decade, said any Audemars Piguet customer who bought a watch in 2022 or this year will be eligible to register with the program. They’ll have to prove that they bought and still own the watch, providing a photo of the watch and the serial number. Watches that have been resold won’t be eligible.Intressant!
Kan inte läsa så mkt utan konto. Vill du dra mer info? Ev kostnader/krav för att garanti och utbyte ska gälla?
Tänkte direkt på bedrägerier... "norpa min AP så plockar jag ut en ny"Intressant drag ändå. De verkar inte vara allt för oroliga över möjliga bedrägerier.
Intressant drag ändå. De verkar inte vara allt för oroliga över möjliga bedrägerier.
Klart det kommer medföra kostnader men de har nog räknat på det, är inte annorlunda än kalkylerna försäkringsbolag gör.Tänkte direkt på bedrägerier... "norpa min AP så plockar jag ut en ny"
Intressant!
Kan inte läsa så mkt utan konto. Vill du dra mer info? Ev kostnader/krav för att garanti och utbyte ska gälla?
Var inga problem att göra på APs hemsida under "Dina Klockor " eller vad nu fliken heter på svenska där dina klockor är registrerade.
Då kan jag uppdatera.Var inga problem att göra på APs hemsida under "Dina Klockor " eller vad nu fliken heter på svenska där dina klockor är registrerade.
Värt att nämna om det inte redan framgått är att DU ska vara den som köpte klockan ny av en AP ÅF,dvs den som aktiverade garantin.
Alla blå är boutique tyvärr. Och sen 2022 är det väldigt få ADs som ens får in ROs men vet att Nymans får in fortfarande. Dock extremt få och inga blåÄr det boutique som gäller för denna eller finns tillgänglighet via en AD?
På Nymans hemsida är det ju enbart damklockor 34mm vad gäller RO.Alla blå är boutique tyvärr. Och sen 2022 är det väldigt få ADs som ens får in ROs men vet att Nymans får in fortfarande. Dock extremt få och inga blå
Beror nog mycket på relationen du har med demNågon som vet ungefär hur lång väntetiden är för en Royal Oak 37 mm från en boutique? Är det ens möjligt att skriva upp sitt namn på en väntelista hos dem?
Ingen köphistorik dock erbjuden en visning av klockor och chans att skriva upp mig på väntelistanBeror nog mycket på relationen du har med dem
Grattis!!Äntligen får jag posta i denna tråd med en egen bild!
Äntligen får jag posta i denna tråd med en egen bild!
Vad är detta för referensnummer och storlek för oss som inte är så insatta på AP?
Satt jäkligt bra iaf
Grattis!Äntligen får jag posta i denna tråd med en egen bild!
Grattis!
Känner igen den där
Edit. Trodde jag iaf tills jag läste D serie…. Är det bara bilden eller är det en nyare minutvisare?
De går inte att köpa gummit löst för varken kronan eller tryckknapparna. Inte varit något problem på de jag ägt, man byter dem vid service när de börjar bli för risiga.Hej allihop, riktigt fina klockor ni rockar!
Jag har haft ögonen på en Offshore 42mm, Safari eller Navy. Detta är 26170ST reffar med "rubber pushers"...
Jag tänkte på en sak!
Någon som har erfarenhet av dessa rubber pushers? Ser att det finns många lösa och handla. Är dom lätta och byta själv?
Någon nämnde att dom gärna glider av utav sig själv också, vilket skulle vara tråkigt.
Jag vore tacksam för svar.