Echo Delta
Guld
Jo jag hörde det, var lite skeptisk till lokalen först. Bor ett stenkast bort så tyckte att det var märkligt att de inte var på PC Hoofstraat!Kommer dröja innan den öppnar. Tilltänkt lokal dög inte för AP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo jag hörde det, var lite skeptisk till lokalen först. Bor ett stenkast bort så tyckte att det var märkligt att de inte var på PC Hoofstraat!Kommer dröja innan den öppnar. Tilltänkt lokal dög inte för AP.
Jo jag hörde det, var lite skeptisk till lokalen först. Bor ett stenkast bort så tyckte att det var märkligt att de inte var på PC Hoofstraat!
Ja det är väl Europa/Norden(?) distributören/agenten som öppnar "eget" om jag minns rätt?Amsterdam får en butik alldeles strax också.
Har för mig att det är en filial av AP själva, då företaget heter Audemars Piguet (Benelux & Scandinavia) B.v.Ja det är väl Europa/Norden(?) distributören/agenten som öppnar "eget" om jag minns rätt?
Kanske därav minskningen av modeller I Nymans sortiment....
Lycka till i Amsterdam att inte ha grannar vägg i vägg på båda sidor haha!Kravet nu är tydligen fristående hus.
Lycka till i Amsterdam att inte ha grannar vägg i vägg på båda sidor haha!
Ja det är väl Europa/Norden(?) distributören/agenten som öppnar "eget" om jag minns rätt?
Kanske därav minskningen av modeller I Nymans sortiment....
Jo jag hörde det, var lite skeptisk till lokalen först. Bor ett stenkast bort så tyckte att det var märkligt att de inte var på PC Hoofstraat!
Vart var den initiala adressen?Kravet nu är tydligen fristående hus.
Skulle vilja veta det medNån som testat RO 34mm och hur de bär?
Nån som testat RO 34mm och hur de bär?
Skulle vilja veta det med
34mm på min fru. Tunn handled, skulle gissa runt 13-14cm.
Håller verkligen med, även 37mm för min del.Avundsjuk på er som kan bära upp en 33, helt omöjligt för min del tyvärr.
Den är riktigt bra!
Avundsjuk på er som kan bära upp en 33, helt omöjligt för min del tyvärr.
Den är riktigt bra!
Vackert!En annan bild där man kan jämföra storlekarna
En annan bild där man kan jämföra storlekarna
Borde vara följande mått från vänster:Fin samling. Vad är det för storlek på alla?
Grattis i efterskott!Firar min födelsedag i efterskott idag så då åkte finklockan på
Den såg riktigt trevlig utAllt prat om 33,34, osv…, kontrar med offshore.