Ok, har du aktiverat extraåret?Min klocka är stämplad av Nymans ur i certet.
Ingen klisterlapp, bara en stämpel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, har du aktiverat extraåret?Min klocka är stämplad av Nymans ur i certet.
Ingen klisterlapp, bara en stämpel.
Ok, har du aktiverat extraåret?
Det är främst en detalj med min 15400 som jag inte riktigt gillar, så en fråga till er som haft en RO några år. Slutar länken rycka armhår med tiden?
Jumbon är nog den klocka jag testat med högst finish och detaljnivå. Slår t om 5711 på fingrarna där. Hade den bara haft skruvad krona (och 100m vattenskydd) hade den nog nästan aldrig lämnat handleden.
50m duger bra och helt ärligt vill du inte ha skruvad krona på dessa.
15300 med skruvad krona var en riktig jävel ibland att skruva upp om den hade satt sig. Nästan så man ville ta fram runddragaren (skiftnyckel)
Någon som kan svara på om detta är en AP? och om det är det vilken modell?
Fake, ska nog föreställa en 26320stNågon som kan svara på om detta är en AP? och om det är det vilken modell?
Fake, ska nog föreställa en 26320st
Datumhjulet och subdialsen. Ser ut som de kopiorna som brukar poppa upp på eBayPå vad baserar du det?
Datumhjulet och subdialsen. Ser ut som de fakes som brukar poppa upp på eBay
sant, jag är kanske lite väl aggressiv och det går inte helt att avgöra på den bilden. Vitt datumhjul fick mig för att tro att det skulle kunna varit en 25860, men då stämmer inte subdialsen.Precis. Tycker dock de är svårt att se på tavlorna då de finns så galet mycket "limited" med olika konfigs.
Förstår vad du menar men baserat på priset det kostar om något går fel så skulle jag själv dra mig från att bada med en 50m utan skruvad krona. Där är 5711 snäppet vassare även om jag kan bli tokig på att den inte har hacking second.
Mycket vacker!
Jag tror faktiskt att jag kommer ta bort min Safari från försäljning. Använt den nu senaste 2 dagarna och är nyförälskad
Ni som kör ROO. Glider den in under manchetten eller fastnar skjortan?
Ni som kör ROO. Glider den in under manchetten eller fastnar skjortan?
Den bilden räckte för att konstatera att den inte smidigt glider in under .Här är min ROO och skjorta.
För stor, och min mobil är Skit kass.
Den stora frågan är enligt mig inte om den glider in under skjortan (Väldigt beroende på skjorta f.ö), utan om man vill att den ska göra det.Den bilden räckte för att konstatera att den inte smidigt glider in under .
Tack för hjälpen.
Problemet för mig är inte huruvida klockan passar till kostym eller inte. Det kan nog de flesta skriva under på att en ROO inte gör.Den stora frågan är enligt mig inte om den glider in under skjortan (Väldigt beroende på skjorta f.ö), utan om man vill att den ska göra det.
Den här frågan uppstår ju ganska ofta, och allt som oftast så undrar jag hur man går klädd om det är ett problem. Jag tänker mig att problemet endast uppstår om man går i kostym - och då blir det en icke-fråga för mig enbart pga att jag aldrig skulle bära en ROO till kostym.