Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Till salu. Nyligen servad. Skicka PM vid intresse.
Vad blir det istället?
15202?
Ja, jag får väl dra mitt strå till stacken. Jag har en Jumbo, ref 5402 D-serie från 1975-76 samt en 18K dressare från 1995. Så bara gammalt mög.Jodå @Rozzy har väl en dressare? Har däremot inte sett någon millenary eller JA
Ha!Sekundvisarens är lika nödvändig som en en personlig bankman från Swedbank.
Har du koll på om man kan komplettera den klockan med länk senare om man vill?Blev så inspererad av tråden så jag gick ut och tog en kvällsbild vid den perfekta tidpunkten 22:10-ish
Undrar samma!Har låst in siktet på en 14790, grå/svart tavla med långa index. Någon som har tips om vart man får tag på en? Verkar mest vara skumma Italienska dealers (som ej svarar på förfrågningar) som säljer via chrono24
Geymt. Tack för tipsat!@Rotkiv Jag köpte min 14790 från en italiensk handlare via Chrono24, trusted checkout. De var inte snabba på att svara på mailen till en början, men jag ringde upp dem och de var väldigt hjälpsamma på telefon och svarade rätt bra på mail därefter. Mitt tips är däför att lyfta luren
Har du koll på om man kan komplettera den klockan med länk senare om man vill?
Just det, tänkte inte på att det är en 15300 du hade. Frågan rörde egentligen 15400.Jag tror inte det. 15300or kom aldrig med länk.
Det är om det finns någon annan 39mm roseguld modell som har ett armband som passar, men jag vet faktisk inte.
För 41mm finns det länkar som passar, tex från 15407OR eller 26320BA. Men jag vågar knappt tänka på vad en lös länk skulle kosta, räcker 250k?Just det, tänkte inte på att det är en 15300 du hade. Frågan rörde egentligen 15400.
Antagligen är det orimligt dyrt att köpa den lös. Troligtvis bättre att sälja den utan och köpa en ny med länk.För 41mm finns det länkar som passar, tex från 15407OR eller 26320BA. Men jag vågar knappt tänka på vad en lös länk skulle kosta, räcker 250k?
15202 aka Jumbo.
Manlig färg på tröjan.
Kastar upp min ROC