Jäkligt kul som flugit under radarn för mig. Inget man har råd med ändå. 37mm extra tunn i vitguld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en 15000st eller en kvartsare? Har du fler bilder att dela? Börjat svänga lite igen åt 33 mm......Hej,
33mm AP upplevs som en 36mm Rolex.
Är det en 15000st eller en kvartsare? Har du fler bilder att dela? Börjat svänga lite igen åt 33 mm......
Ser helt perfekt ut, nice!Det är en Explorer (36mm) och en RO 15000st (33mm Automatisk)
Följande bild är från förra ägaren (Daydate 36mm vs RO 33mm)
På avstånd (På en handled på 16,5 cm i omkrets / 5,5cm i diameter)
Tavlorna är rätt små, upplevs tydligare om det är stor kontrast mot boetten. Blir lite mer som ett armband än de större. Detta då armbandet är brett som de större, vilket jag nämnt ovan. Jag tycker detta passar designen bättre än de med större tavlor. Smaksak.Ser helt perfekt ut, nice!
Schysst. Min long time favorit är OP 34 mm så AP RO 33mm kanske är sweetspot då.Tavlorna är rätt små, upplevs tydligare om det är stor kontrast mot boetten. Blir lite mer som ett armband än de större. Detta då armbandet är brett som de större, vilket jag nämnt ovan. Jag tycker detta passar designen bättre än de med större tavlor. Smaksak.
Haha inga probs! Ville bara dubbelkolla då jag minns att den marknadsfördes som 37MM när jag pröva den senastDet är den ju såklart, mitt fel
Det är väl "bara" att resa till närmaste Boutique ( Men se till att ha avtalat tid innan) och ställa frågan?Hur möjligt är det att klämma in sig på intresselistan för en 16202? Omöjligt med noll tidigare köp och att man inte är Zlatan?
Typ koolaste ROn jag sett.Tom brady blev roastad häromdagen, nästan så klockan borde fått en egen roast..
Tom brady blev roastad häromdagen, nästan så klockan borde fått en egen roast..
En riktig drömklocka!15300ST
Nej tackEn riktig drömklocka!
Byta mot en Datejust?
Haha ok var tjurig då!Nej tack
NymansUr är fortfarande auktoriserad service för AP.Riktigt bra !
Fråga till de kunniga. Jag grävde i trädgården idag smutsade ned länken, skulle tvätta länken och tappt bort en guldskruv. Liten jävla pryl. Någon som vet vart ja grejar en ny . Puss o kraaam
Du får nog lägga dig en väldigt bra bit över 300 för en 15300.Vad får man betala för en 15300st idag? Eller möjligen en 15450st?
Är det någon som har koll på hur priserna sett ut det senaste året och vågar sig på en gissning på om de kommer rasa lite inom kort?
Jag funderar starkt på att bli OWG och känner att en 15300st borde vara den perfekta klockan eller vad säger ni?
Tack för gott råd det får bli ett samtal till nymans.NymansUr är fortfarande auktoriserad service för AP.
Jag skulle börja där om "Leta Själv på Ebay" inte är intressant
Ja jag såg bezlmag hade en med vit tavla för 350. Och det är väl från 320 de ligger ute för på chrono. Med blå tavla vill de ha 100 till. Men 400 kan väl inte vara rimligt att faktiskt betala i slutändan?Du får nog lägga dig en väldigt bra bit över 300 för en 15300.
Rasa lär de knappast göra.
Ja jag såg bezlmag hade en med vit tavla för 350. Och det är väl från 320 de ligger ute för på chrono. Med blå tavla vill de ha 100 till. Men 400 kan väl inte vara rimligt att faktiskt betala i slutändan?
Det avgör du själv.Ja jag såg bezlmag hade en med vit tavla för 350. Och det är väl från 320 de ligger ute för på chrono. Med blå tavla vill de ha 100 till. Men 400 kan väl inte vara rimligt att faktiskt betala i slutändan?
Det avgör du själv.
Själv tackade jag nej till en ny i butik i början av 2000-talet med 15% av listpriset som då var 125’.
Sedan ångrade jag mig, började leta efter en här runt 2013 när man kunde få en begagnad för 80-90. Men valde att inte köpa för det var för mycket pengar för en sketen AP.
400’ kanske är rimligt när du ser tillbaka om ett par år. Fast det kan ju också vara en av dina ekonomiskt sämsta köp
Så är det rimligt eller är det lustigt? Det pratas ju hela tiden om att för att få fram ett ungefärligt pris så kan man titta på chrono och dra bort ca 10%?
Jo, när jag läser sånt här så känns det som om jag drogs med i hypen. Det är en stålklocka.Det avgör du själv.
Själv tackade jag nej till en ny i butik i början av 2000-talet med 15% av listpriset som då var 125’.
Sedan ångrade jag mig, började leta efter en här runt 2013 när man kunde få en begagnad för 80-90. Men valde att inte köpa för det var för mycket pengar för en sketen AP.
400’ kanske är rimligt när du ser tillbaka om ett par år. Fast det kan ju också vara en av dina ekonomiskt sämsta köp