• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Känner mig som katten bland hermelinerna här men en kompis skrev ungefär det här till mig: ”Äh, Rolex, vad är det för skit, köp en AP istället!”.

AP? Jag fattade ingenting men igår när jag var på Selfridges och Bucherer i London trillade polletten ner.

Förlåt den dåliga kvaliteten men man fick inte fotografera. Tre begagnade Royal Oak med följande priser från vänster till höger: 49 600, 60 000 och 83 000 pund.

Blir hyfsad mellanskillnad när min kompis skall byta in sin TAG Heuer and put his money where his mouth is …
 

Bilagor

  • IMG_0798.png
    IMG_0798.png
    1.1 MB · Visningar: 31
Det var en kort romans?
Finns fler frågetecken…

 
Min första AP, en Royal Oak 4110. Mycket nöjd 😃! Men skulle behöva hjälp i en fråga. Har ingen servicehistorik och skulle vilja skicka iväg den på det. Försökte via AP’s hemsida men fick upp meddelandet att jag måste ange orsak till min service request, vilket jag hade angett. Fick kontakt med en client adviser som menade på att i och med att jag bor i Sverige så kan jag inte göra en service request på hemsidan utan måste ta kontakt med en point of sales. Har mejlat AP house i Hamburg men inget svar. Hur går man tillväga för att få den servad? Ska jag kontakta ett service center i Europa?
IMG_5510.png
 
Min första AP, en Royal Oak 4110. Mycket nöjd 😃! Men skulle behöva hjälp i en fråga. Har ingen servicehistorik och skulle vilja skicka iväg den på det. Försökte via AP’s hemsida men fick upp meddelandet att jag måste ange orsak till min service request, vilket jag hade angett. Fick kontakt med en client adviser som menade på att i och med att jag bor i Sverige så kan jag inte göra en service request på hemsidan utan måste ta kontakt med en point of sales. Har mejlat AP house i Hamburg men inget svar. Hur går man tillväga för att få den servad? Ska jag kontakta ett service center i Europa?
IMG_5510.png
Det skrevs om det några sidor bakåt i tråden. Bla gjorde @Tomas Eriksson det relativt ”nyligen”. Fick för mig AP skickade hem emballage och sen ordna med pickup 👍
 
Tillbaka
Topp