• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Vi har träffats ett antal gånger så ansåg inte att det var några konstigheter med att skriva ditt namn. Hursomhelst, lycka till med karriären!
Känner eller ej, på forumet tilltalar vi varandra med våra alias. Annars blir det rörigt för folk som läser om man ena gången skriver ett alias och andra gången ett namn, som inte tillför något till ämnet.

Håll en god KS anda! Det där med korvfingrar är otroligt onödigt och drar ner hela bilden. Ett tips är att skriva av dig lite på Flashback och hålla en gentlemannamässig ton här.

Känner eller ej, på forumet tilltalar vi varandra med våra alias. Annars blir det rörigt för folk som läser om man ena gången skriver ett alias och andra gången ett namn, som inte tillför något till ämnet.

Håll en god KS anda! Det där med korvfingrar är otroligt onödigt och drar ner hela bilden. Ett tips är att skriva av dig lite på Flashback och hålla en gentlemannamässig ton här.
Jag förstår vad du menar och jag har inte någongång haft med mening att vara otrevlig mot någon. Jag själv vill mer än någon hålla en gentlemannamässig ton här på KS som ny medlem men detta är något som vaniljglassen måste anamma och sluta skriva sånna otrevliga kommentarer, detta är inte bara till mig.

IMG_8918.JPG
Hittade en ball på panten idag. Knatade förbi bara så ingen bättre bild yuveöeörörrl.

Tillbaka
Topp