Min Superb kombi 2015 och valfri stålrolex mot din kärra? Vid snabb och smidig affär slänger jag in 10k cash också!
Om du lovar fri lejd från dessa köer så ska jag överväga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min Superb kombi 2015 och valfri stålrolex mot din kärra? Vid snabb och smidig affär slänger jag in 10k cash också!
Återkommer; hinner inte skriva mer just nu. Jag har lite ärenden på stan med min stridsvagn..Om du lovar fri lejd från dessa köer så ska jag överväga
Sant! Men du får lita på mitt begränsade renommé här på forumet.Bild, annars har det inte hänt
Det gör jag såklart men det hade varit kul att se en bildSant! Men du får lita på mitt begränsade renommé här på forumet.
Har ni sett att AP nu släppt en 40-års jubileumsmodell med frostad guld? 1972 kom ju Royal Oaken men 1976 kom den första dammodellen (design Jacqueline Dimier, vad hon nu gjorde förutom minska modellen?) som nu uppmärksammas. Rätt läcker!
Modellen kommer i storlekarna 33 (kvarts) och 37mm (automat) så de är ju klart bärbara av män med.
https://www.hodinkee.com/articles/a...-ladies-royal-oak-audemars-piguet-introducing
Har ni sett att AP nu släppt en 40-års jubileumsmodell med frostad guld? 1972 kom ju Royal Oaken men 1976 kom den första dammodellen (design Jacqueline Dimier, vad hon nu gjorde förutom minska modellen?) som nu uppmärksammas. Rätt läcker!
Modellen kommer i storlekarna 33 (kvarts) och 37mm (automat) så de är ju klart bärbara av män med.
https://www.hodinkee.com/articles/a...-ladies-royal-oak-audemars-piguet-introducing
Provade detta mästerverk igår, helt magisk!!
Sjukt nice.Har ni sett att AP nu släppt en 40-års jubileumsmodell med frostad guld? 1972 kom ju Royal Oaken men 1976 kom den första dammodellen (design Jacqueline Dimier, vad hon nu gjorde förutom minska modellen?) som nu uppmärksammas. Rätt läcker!
Vilken kombo ,vad glad man blir=))Försöker underhålla mig i stillastående snökaos..
Asgrym och vackerNu kan jag göra entré här också
Rätt maskiner i detta fall är människomaskiner med mångårig erfarenhet av att såga och karva.Dum fråga kanske men om man känner någon med rätt maskiner (CNC?) borde man väl kunna göra det där själv?
Dock coolt med en egen touch på klockan!
Så otroligt fin, riktigt sugen på en. Skulle kunna bli min sista AP.Nja. Har ju min 15202 i stål redan.
Nu när jag tänker efter var det 15300or (roseguld) de hade i lager.
Tyvärr räckte inte min budget till en ny från dem utan jag köpte en begagnad ute i europa istället.
Tror det där en Hublot baserat på att det ser ut som att 6 skruvar håller glasringen/bezelen och armbandets infästning.Tjena!
Såg precis en intressant dinka på bussen från flygplatsen. Såg iallafall AP och att sekundvisaren var stilla kl 6 (chronograph?)
Har två amatörbilder..
Är inte det är en Hublot?Tjena!
Såg precis en intressant dinka på bussen från flygplatsen. Såg iallafall AP och att sekundvisaren var stilla kl 6 (chronograph?)
Har två amatörbilder..
Fan tyckte de stod Ap på den men kanske är en hublot då!
Tjena!
Har två amatörbilder..
Tror det där en Hublot baserat på att det ser ut som att 6 skruvar håller glasringen/bezelen och armbandets infästning.
Men jag har haft fel förr!
Fan tyckte de stod Ap på den men kanske är en hublot då!
Tror det är en vanlig classic fusion, ser inga chrono-knapparDet där inte någon AP.. Det är en Hublot Classic Fusion chronograph king gold.
Äktheten kan jag inte säga något om...
Ser väldigt likt ut! Fast de va en skeletokDet där inte någon AP.. Det är en Hublot Classic Fusion chronograph king gold.
Äktheten kan jag inte säga något om...
Han bär den på högern. Syns ingen krona heller.Tror det är en vanlig classic fusion, ser inga chrono-knappar
Aha, svårt att se på bilderna. Men oavsett, inte en AP.Ser väldigt likt ut! Fast de va en skeletok
Jao,inte de bästa bilderna. Tack för att ni klara upp det iallafallHan bär den på högern. Syns ingen krona heller.
Aha, svårt att se på bilderna. Men oavsett, inte en AP.
Hop House 13 Lager...passar bra tillsammans med AP 15300!
En bytesaffär senare så är man med i AP-maffian igen