• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Har ni sett att AP nu släppt en 40-års jubileumsmodell med frostad guld? 1972 kom ju Royal Oaken men 1976 kom den första dammodellen (design Jacqueline Dimier, vad hon nu gjorde förutom minska modellen?) som nu uppmärksammas. Rätt läcker!
Modellen kommer i storlekarna 33 (kvarts) och 37mm (automat) så de är ju klart bärbara av män med.
https://www.hodinkee.com/articles/a...-ladies-royal-oak-audemars-piguet-introducing
untitled2.png
untitled7.png
untitled3.png
untitled5.png
untitled.png
untitled4.png

Senast ändrad:
Har ni sett att AP nu släppt en 40-års jubileumsmodell med frostad guld? 1972 kom ju Royal Oaken men 1976 kom den första dammodellen (design Jacqueline Dimier, vad hon nu gjorde förutom minska modellen?) som nu uppmärksammas. Rätt läcker!
Modellen kommer i storlekarna 33 (kvarts) och 37mm (automat) så de är ju klart bärbara av män med.
https://www.hodinkee.com/articles/a...-ladies-royal-oak-audemars-piguet-introducing
untitled2.png
untitled7.png
untitled3.png
untitled5.png
untitled.png
untitled4.png

Det där, det var coolt!

untitled2.png
untitled7.png
untitled3.png
untitled5.png
untitled.png
untitled4.png

Riktigt snygga. Frågan är bara vad priset blir. Har en jobbig känsla av att det kommer bli HÖGT.

Nja. Har ju min 15202 i stål redan.
Nu när jag tänker efter var det 15300or (roseguld) de hade i lager.
Tyvärr räckte inte min budget till en ny från dem utan jag köpte en begagnad ute i europa istället.
IMG_0765.JPG
Så otroligt fin, riktigt sugen på en. Skulle kunna bli min sista AP.
Btw, ingen tror på att Du har en budget. ;)

Har sett några kommentarer ang straps och band, någon som har erfarenhet av AP bands? Nyfiken på att prova något med mer gula inslag till min 15706AU än de svarta orginalgummit,

Tjena!
Såg precis en intressant dinka på bussen från flygplatsen. Såg iallafall AP och att sekundvisaren var stilla kl 6 (chronograph?)
Har två amatörbilder..
IMG_0504.PNG
IMG_0502.JPG

Tjena!
Såg precis en intressant dinka på bussen från flygplatsen. Såg iallafall AP och att sekundvisaren var stilla kl 6 (chronograph?)
Har två amatörbilder..
IMG_0504.PNG
IMG_0502.JPG
Tror det där en Hublot baserat på att det ser ut som att 6 skruvar håller glasringen/bezelen och armbandets infästning.
Men jag har haft fel förr!

Tjena!
Har två amatörbilder..
IMG_0504.PNG
IMG_0502.JPG

Tror det där en Hublot baserat på att det ser ut som att 6 skruvar håller glasringen/bezelen och armbandets infästning.
Men jag har haft fel förr!

Är inte det är en Hublot?

edit: Torsten hann före..

Fan tyckte de stod Ap på den men kanske är en hublot då!

Det där inte någon AP.. Det är en Hublot Classic Fusion chronograph king gold.
Äktheten kan jag inte säga något om...

521.ox.1181.lr_new.png

Tillbaka
Topp