Snyggt! Vilken fick lämna?En bytesaffär senare så är man med i AP-maffian igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vilken fick lämna?En bytesaffär senare så är man med i AP-maffian igen
Daytonan.Snyggt! Vilken fick lämna?
Grattis, riktigt go!En bytesaffär senare så är man med i AP-maffian igen
En bytesaffär senare så är man med i AP-maffian igen
Väldigt bra M!En bytesaffär senare så är man med i AP-maffian igen
Audemars Piguet har en del bra videos på youtube, kan tipsa om denna, där de visar lite kring produktionen av länken till Royal Oak:
Jasså, krånglade APn...Tillbaka på armen efter en garantifix av quickset, skönt med 1 mån tillgodo av den förlängda 3årsgarantin, tog straxt under 4veckor så bra jobbat av @Nymans Ur 1851
Kul att så mycket görs förhand även om resultatet inte blir perfekt. Ger lite karaktär till produkten.Audemars Piguet har en del bra videos på youtube, kan tipsa om denna, där de visar lite kring produktionen av länken till Royal Oak:
Audemars Piguet har en del bra videos på youtube, kan tipsa om denna, där de visar lite kring produktionen av länken till Royal Oak:
Flottig skrivbordsdykare
Kanske, kanske inteNytt köp?
Grattis!!!Flottig skrivbordsdykare
Kanske, kanske inte
Det blev en endå! Och fort gick det, grattis!Flottig skrivbordsdykare
Grattis! Den är bra!Flottig skrivbordsdykare
Grattis!!!
Det blev en endå! Och fort gick det, grattis!
Tack tack! Nu behövs det bara inhandlas en matchande orange McLaren 570s.Grattis! Den är bra!
Mäktigt!Tack tack! Nu behövs det bara inhandlas en matchande orange McLaren 570s.
Fläskigt.Flottig skrivbordsdykare
Hårt tung, mycket bra!Flottig skrivbordsdykare
Flottig skrivbordsdykare
Det blev denna? Grattis! Det var jag som klippte AP Chronon i helgen =)Flottig skrivbordsdykare
Yes, sir! Jag gick hem velandes i lördags, men efter ett par sömnlösa nätter gick jag tillbaka idag på lunchen och klippte den.Det blev denna? Grattis! Det var jag som klippte AP Chronon i helgen =)
Grattis, riktigt bra köp. Enjoy!Yes, sir! Jag gick hem velandes i lördags, men efter ett par sömnlösa nätter gick jag tillbaka idag på lunchen och klippte den.
Se där, väldigt trevligt! 26320ST var en riktigt bra val, jag hade själv valt samma som dig mellan de två du valde mellan