Skuggor kan spela en ett spratt men här syns det lite bättre att den inte är centrerad. Om det är ett allvarligt fel kan jag inte uttala mig om:Det är en skugga av något i skruvskallen som får det att se ut som att skruven är rundad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skuggor kan spela en ett spratt men här syns det lite bättre att den inte är centrerad. Om det är ett allvarligt fel kan jag inte uttala mig om:Det är en skugga av något i skruvskallen som får det att se ut som att skruven är rundad.
Denna skall vara ifrån 2010.Ser mycket rund ut på insidan... något skeptisk.
Men!
Jag hade generationen efter (tror jag) på länk så jag kan inte svara säkert.
Den där ser sjukt nedslipad ut, inte ok! Vete fåglarna om den ens är kosher?
Skulle behöva lite hjälp! Bad or ok?
Tack jag håller mig borta!Den där ser sjukt nedslipad ut, inte ok! Vete fåglarna om den ens är kosher?
Minns när jag kikade på just en sådan i OK skick för ca 70-75k.... inte så länge sedan heller! nu går de för flera hundra på auktion...Bra läsning om 5402SA (Two-Tone)
https://www.hodinkee.com/articles/i...-royal-oak-spoiler-youd-better-like-the-1970s
Ouch.. varför tvekade du? Ville ha stål?Minns när jag kikade på just en sådan i OK skick för ca 70-75k.... inte så länge sedan heller! nu går de för flera hundra på auktion...
Precis... Och lite nojig för stretch och så(vilket kan vara fallet med just TT-länkarna)... Det var väl kanske 1,5-2 år sedan då inte kassan heller var lika stor...Ouch.. varför tvekade du? Ville ha stål?
Då får man posta här
Då får man posta här
Tackar Den är riktigt bra!Mycket bra klocka det där, riktigt knivskarp i boett och länk, stort grattis!
Vackert par! Vad är det för storlek på fruns AP, 26mm?
Min o fruns. Hennes tavla med petite tapasserie är to die for...
Tror den är precis under 30mm.Vackert par! Vad är det för storlek på fruns AP, 26mm?
Läs igenom tråden.Tänkte kolla med er som vet lite mer, hur håller sig kvaliten jämfört med rolex. Ap ger ju bara 2års garanti mendans rolex ger 5 år ?
Sen är det så få ute till salu,är det för ni gillar dem så mycket eller att de inte säljs i samma kvantiteter ?
Är som sagt sugen på en
Läs igenom tråden.
Tänkte kolla med er som vet lite mer, hur håller sig kvaliten jämfört med rolex. Ap ger ju bara 2års garanti mendans rolex ger 5 år ?
Sen är det så få ute till salu,är det för ni gillar dem så mycket eller att de inte säljs i samma kvantiteter ?
Är som sagt sugen på en
Tänkte kolla med er som vet lite mer, hur håller sig kvaliten jämfört med rolex. Ap ger ju bara 2års garanti mendans rolex ger 5 år ?
Är som sagt sugen på en
Det går inte att jämföra tillverkningsvolymer på AP och Rolex. Många av APs modeller kan man räkna antal tillverkade i hundratal.Tänkte kolla med er som vet lite mer, hur håller sig kvaliten jämfört med rolex. Ap ger ju bara 2års garanti mendans rolex ger 5 år ?
Är som sagt sugen på en
Skulle inte bli ledsen om den här satt runt min handled [/QUOTE]Vilken AP är du intresserad av?
Har de någon tolerans de går ut med?En sämre detalj är att AP inte har COSC-toleranser på sina urverk.
-1/+10 sek per dag enligt en anställd på AP's service center i London. Inte hittat det skriftligt nånstans.Har de någon tolerans de går ut med?
(Fick precis en de javu så ursäkta om jag frågat det innan )
Tack!-1/+10 sek per dag.