Ser ut att sitta riktigt bra Riktigt snyggt!19-19,5 cm tror jag. Nu ser den i för sig enorm ut när man tar en närbild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att sitta riktigt bra Riktigt snyggt!19-19,5 cm tror jag. Nu ser den i för sig enorm ut när man tar en närbild.
Yes AP Diver är trevlig iso6425 tar en dag eller två att vänja sig vid storleken. Två (3) orsaker till att jag valde 15703ST och inte 15710ST var wet dial med patisere och solid baksida. Fick en glimt av det legendariska urverket förra veckan och passade på och föreviga det sällsynta ögonblicket! Mina armar mäter ca 16.5-17 cm.
Mums, blir badsugen när jag ser WD:s
Och detta är orsaken varför den kallas wet dial!
Ett litet tips!
Ser riktigt snyggt ut. Fan vad sugen man blirJag är inne på min andra 15703st, var dum och sålde min första, fick ångest och gick och köpte en annan.... underbar klocka, speciellt på länk
Mvh
Micke
Då kör vi ett tips till!
Mm, två på drygt en veckaEtt riktigt 15202-regn...
Mm, två på drygt en vecka
Jo, det blir väldigt mycket bättre än så. Verkligen en förfulning från föregående.Blir inte så mycket bättre än så här.
Jo, det blir väldigt mycket bättre än så. Verkligen en förfulning från föregående.
AP har nu ett färdigt in-house kronografverk!
Vilken modell blir först ut tror ni? En ny Jules Audemars?
Han är fantastisk, " I have a message not only for you but for everyone else, try to copy that one"
Tror på en uppdaterad Jules Audemars.
Anledningen till Jules Audemars är nog helt enkelt att dels öka försäljningen av den då de själva säger att den säljer "mindre" än resterande men också för att boett är mer tacksam i sina former att förändra då den är rund och inte RO formad.
Tänker mig visst meck med att få till pushers etc.
Exakt, den ligger efter i linan och det kan vara ett bra försök till att hitta efterfrågan igen. Min tro är att man inleder med denna modell för att successivt gå vidare till RO. ROO har ju te,x redan 3126 som förvisso inte är helt "inhouse", men den bygger på 3120 tillsammans med en kronograf modul från Dubois Depraz. Samtidigt har man använt krono-moduler sedan ROO's begynnelse, vilket får mig tro att man fortsätter så och inte väljer att byta ut något då det är en del av dess historia.
This just in...
Stort tack! Hade inte budget för 15202, så får börja med denna Lättpolerad av AP-expert.Satan vad krisp den ser ut! NOS?
Helt rätt modell, grattis!
Super fin!! Grattis!!This just in...