Japp, denna är Tantal!Tantal? Riktigt cool
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, denna är Tantal!Tantal? Riktigt cool
Mkt bra där, visst är den grym!
Jag vill ha en 14790 i tantal/stål..Kör med denna lilla sköningen idag... ref 56175TT, snart dyker en kompis till denna upp i klocklådan...
Mvh
Micke
Jag vill ha en 14790 i tantal/stål..
Tavlan är lite kass, denna dual time är bättre. Undra vad den är värd idag?Jag vill ha en 14790 i tantal/stål..
Tantalum är grymt. Synd den bara är lite liten.Tavlan är lite kass, denna dual time är bättre. Undra vad den är värd idag?
37 är väl inte så litet?Tantalum är grymt. Synd den bara är lite liten.
För en RO är det klent. Need to be 39!37 är väl inte så litet?
Bankrånarstort på mig med 37 mm.För en RO är det klent. Need to be 39!
Syftade främst på din gamla.
Vanesak.Bankrånarstort på mig med 37 mm.
Nej, det är bankrånarstort, nivån under clownstort. Boettdiametern är det största misstaget på ur-RO enligt mig.Vanesak.
Du har dessvärre fel.Nej, det är bankrånarstort, nivån under clownstort. Boettdiametern är det största misstaget på ur-RO enligt mig.
Mjo tavlan är ju inte perfekt. Hade gärna sett det vanliga tapisseriemönstret. Men man kan ju inte få allt här i världen. Under vad en sådan går för. 120'?Tavlan är lite kass, denna dual time är bättre. Undra vad den är värd idag?
Ja....vad ska man säga, den är magiskMkt bra där, visst är den grym!
Kör med denna lilla sköningen idag... ref 56175TT, snart dyker en kompis till denna upp i klocklådan...
Mvh
Micke
Provskjuter lite med nya kameran (Leica SL)
(Massa fantastiska bilder)
Lite speciellt än så länge, har kört 5D MKIII innan så detta är absolut något annat. Förutom känsla och byggkvalité så märker man stor skillnad i svåra ljusförhållanden, det dynamiska omfånget är galet bra.Men sådär ska det se ut. Hur länns SL:en?
Fina bilder!Provskjuter lite med nya kameran (Leica SL)
Fina bilder!
För mig som inte kan AP....vad är det för ref på klockan??
Härliga bilder!Provskjuter lite med nya kameran (Leica SL)
Provskjuter lite med nya kameran (Leica SL)
Är det någon större skillnad på verken i en 15300 mot 15202 när det gäller tålighet/mindre behov av service? Något man borde beakta innan köp?
Bild från i somras....
#vinsörplarklocka