Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Säljs väl inte där längre iofs..
Tack. Säljs väl inte där längre iofs..
Läser man på Rolexforums så verkar det lite si och så med det. Nymans får säkert en då och då.
Fel; sjua på bollen..
Bra för APa och hålla kontrollen på varumärket men samtidigt trist när man måste flyga för att köpa en klocka. Skall bli intressant och följa deras nya strategi.Jag plockade min där i januari 2017.
Januari 2018 bli den Boutique only.
Bra för APa och hålla kontrollen på varumärket men samtidigt trist när man måste flyga för att köpa en klocka. Skall bli intressant och följa deras nya strategi.
Bra för APa och hålla kontrollen på varumärket men samtidigt trist när man måste flyga för att köpa en klocka. Skall bli intressant och följa deras nya strategi.
Royal with CheeseTänk på oss som bor i Götlaborg. Vi får fan flyga om vi ska köpa en cheeseburgare.
Yes enig men AP har även börjat utesluta tidigare ADs fex Bjerke i Oslo som i mina ögon var en värdig leverantör av AP.Modellen har ändå inte varit något som man kunnat gå in och köpa på från hylla på något point of sale för AP. Utan enkom varit väntelista till återkommande kunder. Servicen för kalibern har varit förlagd till Le Brassus fram till för något år sedan då ett par servicecenter runt om jorden fått utbildning och verktyg för kalibern.
Royal with Cheese
Yes enig men AP har även börjat utesluta tidigare ADs fex Bjerke i Oslo som i mina ögon var en värdig leverantör av AP.
Patek finns ju på två ställen i Stockholm jämfört med AP på ettDe vill bli som Patek.
Patek finns ju på två ställen i Stockholm jämfört med AP på ett
Vad kostar servicen btw?Modellen har ändå inte varit något som man kunnat gå in och köpa på från hylla på något point of sale för AP. Utan enkom varit väntelista till återkommande kunder. Servicen för kalibern har varit förlagd till Le Brassus fram till för något år sedan då ett par servicecenter runt om jorden fått utbildning och verktyg för kalibern.
Jaha! Helt rätt drag tror jag.Jag menar att de vill få 15202 att bli som 5711.
Ingen koll faktiskt, vi frågar @Nymans Ur 1851 som säkert har en prislista på en standardservice.Vad kostar servicen btw?
http://www.nymansur.com/service-prislista#audemars-piguetVad kostar servicen btw?
Inget bra tecken.http://www.nymansur.com/service-prislista#audemars-piguet
EDIT Ser att Jumbo är exkluderad
Hade ju varit förnämligt @Nymans Ur 1851Ingen koll faktiskt, vi frågar @Nymans Ur 1851 som säkert har en prislista på en standardservice.
Hade ju varit förnämligt @Nymans Ur 1851
Säker?Nymans inlägg blev nummer 2121 i tråden när det pratades om urverket 2121 i 15202
Är väl svårt att komma åt och lägga en snygg borstad yta?Någon som har en förklaring till varför baksidan av boetten på en 15202 är matt och skiljer sig i finish från övriga detaljer?
Är väl svårt att komma åt och lägga en snygg borstad yta?
Någon som har en förklaring till varför baksidan av boetten på en 15202 är matt och skiljer sig i finish från övriga detaljer?