Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Återigen.Tänkte mer någon AD som är mer öppen att ta emot svenska kunder.
Samtliga som har en ÅF?
Förstår inte riktigt frågan.
Ditt problem blir väl mer att hitta en ÅF villig att sälja just DIG någonting kul ( Kul= RO i herrstorkek om det nu är det du vill ha) istf en redan etablerad kund.
Är det däremot en Code (förutom Starwheel) Dammodell eller ROO av tråkigare utförande som lockar är jag övertygad om att det löser samtliga ÅFs relativt snabbt.
Amsterdam har ju APhouse och tar väl knappt två timmar från Stockholm.
En dagsutflykt med förbokat möte
Tänkte mer någon AD som är mer öppen att ta emot svenska kunder.
Som sagt, Amsterdam var snabba och tillmötesgående. Bokade kort efter mitt intressemejl in ett videmöte med trevlig säljare. Berättade lite om mig själv, vad jag är intresserad av osv. Fick efter det ett mejl med en blankett att fylla i samt vilka modeller jag spanar på för vilka jag nu står på lista. Royal Oak 37 samt Jumbo.Återigen.
Svensk kund som vill köpa vad?
Vad har du köpt för AP(s) nya (Från ÅF)innan och har du dessa kvar?
Vem är DU?
Vad tjänar en ÅF på att ta in DIG som kund (dvs leverera) istf någon som bor lokalt som vill köpa samma modell?
37mm i TT eller SS Grå tavla tror jag du faktiskt kan få efter 6-12mån väntan.Som sagt, Amsterdam var snabba och tillmötesgående. Bokade kort efter mitt intressemejl in ett videmöte med trevlig säljare. Berättade lite om mig själv, vad jag är intresserad av osv. Fick efter det ett mejl med en blankett att fylla i samt vilka modeller jag spanar på för vilka jag nu står på lista. Royal Oak 37 samt Jumbo.
Ingen tidigare historik hos dem.
Hur känns det eg med en så kriminell aura? Så fel att det blir kul? Verkligen en nagel i ögat på folk. Om du nu är normal som de flesta är här dvs. Jag gillar det.Min vapendragare senaste månaden
![]()
![]()
Inga indikationer, jag ser så mesig ut så minimalt med kriminell aura. Blir nog som du säger, så fel att det blir kul. Men den verkar vara iögonfallande… Förra veckan fick jag kommentarer från ett gäng 20-nånting killar som satt vid bordet bredvid mig i loungen på Arlanda. Också förra veckan på en nattklubb i Köpenhamn (jag vet, inte optimalt men det blev så…) så bjöd den in till konversation med två killar från Schweiz som jobbat åt AP.Hur känns det eg med en så kriminell aura? Så fel att det blir kul? Verkligen en nagel i ögat på folk. Om du nu är normal som de flesta är här dvs. Jag gillar det.
Fin! Var det den som såldes här på forumet för något år sedan? Hojta till om du går i sälj tankarna.
Det är inte den som såldes på forumetFin! Var det den som såldes här på forumet för något år sedan? Hojta till om du går i sälj tankarna.
Vad är det för referens du har?Var inne på Nymans idag då jag hade beställt en 1.5 länk till min RO och såg när jag kom hem att de lyckats installera den åt fel håll… insidan av länkbiten var alltså utåt.
Tur man har en skruvmejsel som passar så man kan lösa det själv men oerhört slarvigt.
![]()
56175ST och ref. på länkbiten är MR.404.015.ST, den sitter rätt på bilden jag laddade upp. Kanske var oklar med att det var åtgärdat därVad är det för referens du har?
Tack, visste inte det fanns 1.5 länkbitar till dessa. Vad kostade den?56175ST och ref. på länkbiten är MR.404.015.ST, den sitter rätt på bilden jag laddade upp. Kanske var oklar med att det var åtgärdat där![]()
Inte jag heller men chansade inne hos Nymans och de kunde beställa. Kostade 7500kr så de tog bra betalt, hade tyvärr inget val för att få den att sitta ordentligt.Tack, visste inte det fanns 1.5 länkbitar till dessa. Vad kostade den?![]()
7,5k, satan.Inte jag heller men chansade inne hos Nymans och de kunde beställa. Kostade 7500kr så de tog bra betalt, hade tyvärr inget val för att få den att sitta ordentligt.
Går säkert att hitta billigare om man orkar söka runt lite online.