Äsch. Sånt finns ju Secret Santa-tråden till för.Det kan jag intyga. Kul grej att skicka med lite extra, attans att jag inte tänkte på det själv. Ja ja, alla är nybörjare i början.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch. Sånt finns ju Secret Santa-tråden till för.Det kan jag intyga. Kul grej att skicka med lite extra, attans att jag inte tänkte på det själv. Ja ja, alla är nybörjare i början.
Länken kan ju extraknäcka som larvband, så den lär du få i paketet iaf.Hur härjad är den nu? Kommer något finnas kvar i slutet av tunneln?
Den levererades f2f till @Trollskogen under långfredagen jag lät zuluarmbandet vara kvar då det blev snyggt till, trots att den var 20 mm och hydron är 21 mm...Kvar hos @Leafvalley? Hos nån annan? Tråkigt hur som...
Den flyger under radarn.Hur går det för vår Longines?
Det tycker jag absolut man ska göra, undrar vart den befinner sig nu så man kan räkna ut ungefär när den kommer till en själv...Det minsta man kan kräva av passaroundmedlemmarna är väl att man i alla fall meddelar att man mottagit klockan när det är ens tur att testa? Tråkigt det här!
Absolut. Ok att alla inte vill bomba med inlägg men att få veta att klockan kommit fram och när den lämnar kan vara bra för alla att veta.En rad när man fått klockan och ett kort omdöme när den lämnar tycker jag det vore trevligt om alla gjorde!
Ingen aning, undrar också...Är det någon som vet vart klockan är? Gått 16 dagar sedan senaste bilden...