Tog det stopp igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tog det stopp igen?
Usch hoppas du mår bättre nu, stämmer att facegravy inte skulle ha sin tur så då blir det väl till mig! Skickar pmSå mycket för den bildbombningen... Blev istället däckad i århundradets förkylning så inte tagit mig ur sängen, ber om ursäkt för detta. Ska skriva några rader om klockan såklart, det kommer. Men vem ska ha den nu? Stämmer denna listan?
Och facegravy ville inte ha sin tur, stämmer det?
Oj! Missade det blivit lite rörigt för mig med! Är jag som var nästa isåfall!Nej men fan va rörigt det här blev...
Jag har ju testat den redan i denna tråd och var kort sagt inte imponerad, tom så att jag avstod lottningen..,
Vem ska ha den efter mig ??
Jag skickar vidare utan att öppna paketet.
Hahah aa, är inne i en virrig period just nu med pollen och tentor. Sen så lyckas man ju titta på fel listaHaha alltså den här passarounden är ju helt underbar
Då skulle du prova att vara med i denHaha alltså den här passarounden är ju helt underbar
Då skulle du prova att vara med i den
Alla på den där listan kanske inte vill visa var dom bor, så jag föreslår att du ta bort bilden och frågar via PM iställetgör ett antagande att denna är korrekt bara att @UNO va högre upp på listan?
Oj! Missade att stad stod! Bilden borttagenAlla på den där listan kanske inte vill visa var dom bor, så jag föreslår att du ta bort bilden och frågar via PM istället
Pma när du ska skicka vidare paketet!Nej men fan va rörigt det här blev...
Jag har ju testat den redan i denna tråd och var kort sagt inte imponerad, tom så att jag avstod lottningen..,
Vem ska ha den efter mig ??
Jag skickar vidare utan att öppna paketet.
Spännande, nu får vi se om vad man tycker, första intrycket när man ser den på bild är att den är väldigt plottrigEn gång kom en klocka två gånger...
Inget för mig första gången så i kväll blev det lite tejpsex på COOP.
Nu väntar folket på Axaz dom.
Inte superfarligt skull jag säga, mycket hairlines på länken och speciellt låset, någon enstaka ding på boetten, försöker fota så får du se själv!Hur patinerad är den nu i slutet av resan?
Under tiden jag hade klockan körde jag med den länk som normalt sitter på min vanliga conquest. Länken i sig tror jag är samma, däremot har den ett butterflyclasp som är mil skönare.
Inte orkat byta band på den så kommer nog köra länken ändå. Inte superimponerad av klockan. Något med den som gör att jag ändå gillar den. Fråga, finns det andra länkar som skulle sitta bra alt går det att byta låset på den.
Spännande, om man mot förmodan skulle vinna får man ta och klippa en sån länkUnder tiden jag hade klockan körde jag med den länk som normalt sitter på min vanliga conquest. Länken i sig tror jag är samma, däremot har den ett butterflyclasp som är mil skönare.