• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AVSLUTAD: Passaround - Longines HydroConquest

Precis hämtat ut klockan och öppnat paketet! En brokig skara prylar som kommer med, men roligt :)

Bilagor

• CE982A7C-EB25-47F9-9097-54063F80417E.jpeg
    CE982A7C-EB25-47F9-9097-54063F80417E.jpeg
    125.5 KB · Visningar: 2
Ska försöka bildbomba lite och recensera det jag kan under veckan som kommer! Nästa person får gärna pma med adress osv. Inför nästa överlämning!!

Så mycket för den bildbombningen... Blev istället däckad i århundradets förkylning så inte tagit mig ur sängen, ber om ursäkt för detta. Ska skriva några rader om klockan såklart, det kommer. Men vem ska ha den nu? Stämmer denna listan?
Och facegravy ville inte ha sin tur, stämmer det?

Så mycket för den bildbombningen... Blev istället däckad i århundradets förkylning så inte tagit mig ur sängen, ber om ursäkt för detta. Ska skriva några rader om klockan såklart, det kommer. Men vem ska ha den nu? Stämmer denna listan?
Och facegravy ville inte ha sin tur, stämmer det?
Usch hoppas du mår bättre nu, stämmer att facegravy inte skulle ha sin tur så då blir det väl till mig! Skickar pm

Edit: såg att @UNO va före mig i en annan lista! Så är med honom du ska prata tror jag!

Senast ändrad:
Nej men fan va rörigt det här blev...
Jag har ju testat den redan i denna tråd och var kort sagt inte imponerad, tom så att jag avstod lottningen..,
Vem ska ha den efter mig ??
Jag skickar vidare utan att öppna paketet.
Oj! Missade det blivit lite rörigt för mig med! Är jag som var nästa isåfall!

Eller bytte du plats med någon på listan? (eller tittade jag på fel lista)

gör ett antagande att denna är korrekt bara att @UNO va högre upp på listan?

Senast ändrad:
Nej men fan va rörigt det här blev...
Jag har ju testat den redan i denna tråd och var kort sagt inte imponerad, tom så att jag avstod lottningen..,
Vem ska ha den efter mig ??
Jag skickar vidare utan att öppna paketet.
Pma när du ska skicka vidare paketet!

En gång kom en klocka två gånger...
Inget för mig första gången så i kväll blev det lite tejpsex på COOP.
Nu väntar folket på Axaz dom.

81279204-DD76-4BEB-A1D9-F7C6755F868A.jpeg
Spännande, nu får vi se om vad man tycker, första intrycket när man ser den på bild är att den är väldigt plottrig

Edit: ser inbrottsäkert ut får se om man får ut klockan ens

Nu har det kommit ett paket blir att hämta ut det innan man åker på tentafest

Sådär nu har man vart och hämtat ut den, vad med tejp det va då
IMG_20180601_142520.jpg

Den andra passaroundklockan va nyfiken och sök ner i lådan
IMG_20180601_142749.jpg
låg en massa annat där inne också 
IMG_20180601_142953.jpg

Kommer skicka vidare detta till nästa person också, samt slänga ner något roligt! Kanske behåller coronasticken, hoppades på att den skulle lukta lite öl men icke!
IMG_20180601_143201.jpg
inte ett fan av länken, känns bulkig så kommer nog sätta på någon av de alternativ som skickades med!

DSC00321.JPG

Inte orkat byta band på den så kommer nog köra länken ändå. Inte superimponerad av klockan. Något med den som gör att jag ändå gillar den. Fråga, finns det andra länkar som skulle sitta bra alt går det att byta låset på den.

DSC00321.JPG

Inte orkat byta band på den så kommer nog köra länken ändå. Inte superimponerad av klockan. Något med den som gör att jag ändå gillar den. Fråga, finns det andra länkar som skulle sitta bra alt går det att byta låset på den.
Under tiden jag hade klockan körde jag med den länk som normalt sitter på min vanliga conquest. Länken i sig tror jag är samma, däremot har den ett butterflyclasp som är mil skönare.

Under tiden jag hade klockan körde jag med den länk som normalt sitter på min vanliga conquest. Länken i sig tror jag är samma, däremot har den ett butterflyclasp som är mil skönare.
Spännande, om man mot förmodan skulle vinna får man ta och klippa en sån länk

Tillbaka
Topp