Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med och om jag innan tyckte att det var lamt men ingen press från en själv i senare skede så vart det om möjligt än mindre press nu.Ja jävlars vilken deckare! Från att ha varit historiens lamaste passaround i början, har det som är mest spännande att läsa om nu blivit avsaknaden av själva passaroundens huvudroll! Helt galet. Du gör ett bra jobb @TobiasD , det är bara ta lärdom och gå vidare
Har för mig @tengel26 va nästa på oris och @almeyero på longines. Men någon får gärna titta också vet inte om det skett ändringar sen dessDen är fin Longinesen. Det är Oris också, men nu skulle jag vilja skicka den vidare till nästa. Hur gör jag? Vem har kommandot över turordningslistan? Vem står på tur?
Hans avsikt var inte att blåsa någon. Det blev lite tokigt ändå som jag tolkar.Skum historia. Konstigaste jag har hört, försöka blåsa en medlem som är polis och har varit hemma hos en! Ligga lågt tills folk ringer ens jobb, för vad? För två rätt billiga klockor?
Men för att detta inte ska ske igen så skulle det vara positivt om ni kunde skriva ut tidigare "nickname" till herren som inte hade fått så gott omdömme.
Ja egentligen, ju mer som kommer ut dessto mer nytta gör den här historien så folk får en passning om vem man inte ska göra affärer med.
Ungefär som att det blev "lite tokigt" när han inte skickade med box och papper till en klocka han sålde? Det tog ett antal månader innan den historien löstes.Hans avsikt var inte att blåsa någon. Det blev lite tokigt ändå som jag tolkar.
Så tolka jag det också, det verkade ha kört ihop sig för honom.Hans avsikt var inte att blåsa någon. Det blev lite tokigt ändå som jag tolkar.
@TKVF , sedan länge på mångas shitlist.Men för att detta inte ska ske igen så skulle det vara positivt om ni kunde skriva ut tidigare "nickname" till herren som inte hade fått så gott omdömme.
Jag känner inte till den historien. Jag syftar på en ny incident och ett annat nick, annars vet jag för lite om personen för att använda ordet idiot. Att det blev tokigt denna gång är vi alla överens om.Ungefär som att det blev "lite tokigt" när han inte skickade med box och papper till en klocka han sålde? Det tog ett antal månader innan den historien löstes.
Ja, lite tokigt, eller snarare idiotiskt.
Jag har inte kallat honom idiot, läs vad jag skriver. Beteendet är idiotiskt, inte första gången detta händer.Jag känner inte till den historien. Jag syftar på en ny incident och ett annat nick, annars vet jag för lite om personen för att använda ordet idiot. Att det blev tokigt denna gång är vi alla överens om.
Alla tre trådar är nu ihopslagna. Namn på medlemmar gör vi dock inte officiella. @leben och @hook får ta i eventuell avstängning för köp och sälj utifrån tidigare beslut med gammalt användarnamn.Läge att slå ihop bägge hans referenstrådar och lägga till hans riktiga namn i rubriken? Han har trots allt uppvisat ett liknande beteende (minst) två gånger och han byter onekligen nick efter att någon uppmärksammat hans fuck-ups. Ska goodguy/badguy ha någon som helst trovärdighet så borde det inte vara enkelt att bara skapa en ny användare och fortsätta i gammal god stil.
Det är ju svårt att dra nytta av tidigare referenser om man inte vet vem det är man dealar med.
https://klocksnack.se/threads/tkvf.10299/
https://klocksnack.se/threads/trollskogen.34481/
Förstår absolut resonemanget men det känns rätt så uppenbart att han efter denna fadäs gör likadant som förra gången och reggar ett nytt konto. Inte för att jag alltid tycker att man ska hänga ut folk men vid upprepade förseelser så kan iaf jag tycka att det är viktigare att skydda alla andra medlemmar istället för att skydda sopan som alltid fuckar upp.
Jag skrev inte att du kallat honom idiot så vi får båda läsa vad den andre skriver. Andemeningen i det jag menar gäller ändå, att det finns en viss nyansskillnad mellan att något blir tokigt och ett idiotiskt beteende. Jag tycker själv att han inte är att lita på, men det är långt till att han haft för avsikt att bedra. Det finns tusen andra skäl.Jag har inte kallat honom idiot, läs vad jag skriver. Beteendet är idiotiskt, inte första gången detta händer.
Det här är den mest spännande passarounden på länge! Dock skönt att klockorna är på rätt spår igen.
Helt rätt. Jag har tagit bort mina spekulationer. Du får gärna tabort dem ur citatet.Vi kan väl låta bli att diskutera personen i fråga. Ärendet är utrett och han har gjort rätt för sig.
Inte enbart menat till dig, även tidigare poster och eventuella framtida. Info om händelsen är ute - så folk kan göra en bedömning. Sen får @admin osv bestämma eventuell påföljd. Räcker väl så?
Gött att den är igång igen!Kan meddela att nu är passarounden igång igen! Fick en lucka på jobbet och sprang och hämtade den nyss.
Nu ska den testas rejält och redan imorgon får den följa med på utflykt till Medeltidsmuseet tillsammans med min klass.
Fungera den bra som discodansarklocka?Nu har den varit med på en utekväll och hos frisören också.
Fungera den bra som discodansarklocka?
Orisen funkade väldigt bra på discodansen, bra tryck i lumen ocksåHelt okej, hade önskat att den hade lite mer tyngd i sig så att man kunde dra till den i huvudet på folk som kom för nära.