Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas det annars har jag skickat fel.Var det den senaste jag skickade i grupp PM? Isåfall stämmer den nog.
Det verkar ha blivit fel, efter ändringsr blev det så här:Hoppas det annars har jag skickat fel.
Det verkar ha blivit fel, efter ändringsr blev det så här:
1: @TobiasD
2: @tengel26
3: @Kson
4: @MrRolex
5: @KJS79
6: @Apples
7: @Toftich
8: @Moorflax
9: @eccj
10: @Stil
11: @JPSwe
12: @bautaberit
13: @pankhurst
14: @NRE
15: @Leafvalley
16: @Trollskogen
17: @almeyero
18: @obe86
19: @UNO
20: @Facegravy
21: @Azaz
22: @Hawkeye (
23: @Scaramanga
24: @Kinglolle
Men det gör inget, den du skickade till nu skickar bara till @MrRolex som näste person när denne har testat.
Japp Det fortsätter bara helt enkelt.Jag lämnar till @KJS79 iaf va?
Det verkar ha blivit fel, efter ändringsr blev det så här:
1: @TobiasD
2: @tengel26
3: @Kson
4: @MrRolex
5: @KJS79
6: @Apples
7: @Toftich
8: @Moorflax
9: @eccj
10: @Stil
11: @JPSwe
12: @bautaberit
13: @pankhurst
14: @NRE
15: @Leafvalley
16: @Trollskogen
17: @almeyero
18: @obe86
19: @UNO
20: @Facegravy
21: @Azaz
22: @Hawkeye (
23: @Scaramanga
24: @Kinglolle
Men det gör inget, den du skickade till nu skickar bara till @MrRolex som näste person när denne har testat.
Inga problem Misstag sker, dessutom var jag lite dålig med att berätta vilken lista som gällde efter de ändringarna vi gjorde. Men nu rättas det till iallafallFår be om ursäkt men hoppas det löser sig ändå.
Såg det Perfekt!@MrRolex Med lite tur kanske du slipper portot också om du är verksam på orten.
Förvåningen är som ni ser stor, VAD har husse på handleden ??
Bortsett från de arabiska siffrorna, kronskyddens och kronan är den ok efter att ha suttit på 3-4 minuter.
Den är inte så hög vilket känns bra.
Någonstans i tråden står det säkert vad den kostar ?
Än en gång och precis som Bulovan, kul att testa något som man aldrig skulle köpa.
VEM ska jag skicka till ??Äntligen kom den fram .
Jag har en Longines Hydroconquest och gillar den. Men kan förstå att alla inte gör det.Skickar i morgon.
Mycket kul och lärorikt att prova men inget för mig.
Om man ska väga in inköpspris i frågan om man gillar klockan osv skulle jag välja Swatch alla dagar i veckan.
Jag hoppar lottningen, det ger lite bättre odds till den som verkligen vill.
Tack för att jag fick vara med.
Det gick snabbt nu när Postnord är klara med julklapparna.Då kom ett paket från @UNO . Tack för kepsen
Första intrycket är att jag stör mig på att 6, 9, 12 utmärker sig för mycket. Länken känns äve lite för bred för min smak(kanske en vanesak).
Återkommer när den provats mer än 5 min.
Trodde JAG vunnit kepsen. Kanske fifflas det lite väl mycket här?Det gick snabbt nu när Postnord är klara med julklapparna.
Tack till Franks ur för kepsen(Omega), den var tyvärr för liten för mitt stora huvud(62).
???Trodde JAG vunnit kepsen. Kanske fifflas det lite väl mycket här?
Du vann Longineskepsen Denna vet jag inte om @UNO fixade från Franks?Trodde JAG vunnit kepsen. Kanske fifflas det lite väl mycket här?
Oj den domen föll snabbtJag nöjer mig med testandet och lämnar vidare den till @KJS79 när det passar honom.
Klocka är helt ok för det priset antar jag, även om jag själv skulle lägga till ett par tusen och köpa SMP Quartz om jag hade en budget på runt 10000.
Kul att prova, men återgår till dagens klocka
Kul att se min G-shock burk används av flera .Jag nöjer mig med testandet och lämnar vidare den till @KJS79 när det passar honom.
Klocka är helt ok för det priset antar jag, även om jag själv skulle lägga till ett par tusen och köpa SMP Quartz om jag hade en budget på runt 10000.
Kul att prova, men återgår till dagens klocka
Aha yeah yeah.Kom och tänka på Shania Twain i låten "That Don't impress me much" när jag läste @MrRolex test -dag? Förväntningarna sjönk lite efter detta.