Klockans längd med länken på blev precis så att den passade perfekt i lådan!Ahh, PostNord...levererar!
Lådan funkar kanske då, blev nämligen lite sådär skeptisk när jag skickat iväg den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockans längd med länken på blev precis så att den passade perfekt i lådan!Ahh, PostNord...levererar!
Lådan funkar kanske då, blev nämligen lite sådär skeptisk när jag skickat iväg den.
Jättebra. Ungefär så som jag gissade, innan jag drabbades av eftertanke och tvivel.Klockans längd med länken på blev precis så att den passade perfekt i lådan!
Det är två ganska olika klockor som samtidigt delar många likheter Jag tycker du borde testa 104:an i verkligheten och jämföra med din SMP på plats då det är lite enklare, eftersom att min uppfattning av klockornas fördelar och brister kanske inte stämmer helt överens med den uppfattningen du skulle få när du får hem klockan efter det potentiella bytet.Av fullständigt egoistiska skäl, du har inte lust att jämföra SMP:n med 104an i något inlägg? Jag har nämligen en SMP och jag blir fan sugen att byta den mot en 104a emellanåt.
Se där! Vad grymt!Får avi via sms efter lunch om ett paket så slänger mig in i bilen och kör i ambulansfart för att hämta ut pappret som om det var av finaste guld. Slänger mig in på Ica och ser en lång kö av mjukglassträngtande barn men ä väsande orden ”ur vägen jag har en passaround att hämta - det är kris” lyckas jag komma fram i en hast för att hämta ut det lilla gyllene paketet. Misstänker att jag aldrig kan gå tillbaka i butiken igen men jag har många barn jag kan skicka som ombud framöver så det löser sig.
Väl hemma är det bara att ta fram den norrländska brevöppnaren (läs smutsiga motorsågen) - välpaketerat men inga problem att få fram en tysk liten skönhet.
Tyskland och Japan har en viss historia bakom sig så en av mina trogna Japaner får posera som hastigast med dennes au pair för veckan.
Nu får tyvärr det tyska stålet vila en stund till senare ikväll för hur barnslig jag än är så kallar andra plikter.
Initialt ett trevligt intryck och stor glädje när jag slapp justera länken så ingen kan skylla på mig för att göra fula märken
Återkommer med vidare recension senare
Faktiskt. Totalt. Som gummistövlar med lädersula.Bättre, fast läder på dykare är ju lite mupp.
Snyggt! Men ja, litte muppigt.Bättre, fast läder på dykare är ju lite mupp.
Ändå har vi ett original Sinn läder som väntar vinnaren haha Snyggt är det, men lite opraktiskt på en klocka med 200m WR!Faktiskt. Totalt. Som gummistövlar med lädersula.
Alltså, det behöver ju inte vara fult. Men det är ju mindre praktiskt om man vill ta klockan med i badet etc.Snyggt! Men ja, litte muppigt.
Ändå har vi ett original Sinn läder som väntar vinnaren haha Snyggt är det, men lite opraktiskt på en klocka med 200m WR!
Aa, men samtidigt som det är en "dykare" är det ju också en pilot-klocka, så då passar lädret jättebra. Det är bra att ha båda alternativen, så länge du vet vad du ska göra för dagen.Alltså, det behöver ju inte vara fult. Men det är ju mindre praktiskt om man vill ta klockan med i badet etc.
Det är väl egentligen ingen dykare utan en pilotklocka väl?Snyggt! Men ja, litte muppigt.
Ändå har vi ett original Sinn läder som väntar vinnaren haha Snyggt är det, men lite opraktiskt på en klocka med 200m WR!
Designen lutar väl åt det hållet, men med 200m WR, skruvkrona och ganska bra lume skulle det nästan kunna vara en dykare också, den är lite av en hybrid alltså.Det är väl egentligen ingen dykare utan en pilotklocka väl?
Det är ju också "Count down bezel" istället för "Count up" som det normalt är på dykare.Designen lutar väl åt det hållet, men med 200m WR, skruvkrona och ganska bra lume skulle det nästan kunna vara en dykare också, den är lite av en hybrid alltså.
Coolt med mesh på dödsklockan!Man kan väl tänka sig att om man störtar i havet och råkar överleva så kan det vara kul med WR?
It's a good day to die.
Man kan väl tänka sig att om man störtar i havet och råkar överleva så kan det vara kul med WR?
It's a good day to die.
Ha, fast om man störtar tiłl >100m djup är det nog ganska kört ändå. Samtidigt är det väl än mer logiskt att ha tåligt armband för den stundande öde-ö-vistelsen, eller?
Läder skulle ju ätas upp av sol, vind och vatten på nolltid.
Feck, jag har ju ändå hunnit med länk, läder och mesh. Ska fixa lite mer i helgen innan jag skickar den, ok?Nu är jag ju inte med här, men jag är ett fan av modellen.
Och jag tycker att ni får mixa upp det lite med olika band.
Canvas? Nato? Kom igen nu
Inget tvång Är inte ens 100 på vad jag tycker hade varit bästa bandkombon, iom att den bl.a har lite knepiga bandhorn.Feck, jag har ju ändå hunnit med länk, läder och mesh. Ska fixa lite mer i helgen innan jag skickar den, ok?