Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var inte dåligt! Riktigt fin klocka det där. Jag ska försöka vara med! Håller på att räkna på det.Kvällens inspirationsbild
104 på finelink
Ruskigt sugen på en 104 B på finelänk. Alla inlägg jag gör nu är för att bygga mig själv mot att trycka på knappen så att säga.Kvällens inspirationsbild
104 på finelink
Du sålde ju precis min gamla (som jag faktiskt saknar)Jag tror att jag behöver en Sinn för att känna mig hel!
Ja, men jag tänker på en 356 denna gång. Saknar den också liteDu sålde ju precis min gamla (som jag faktiskt saknar)
Den är fin den. Jag skulle vilja ha en 104 men med "vanlig" bezel istället för countdown. Varför kan de inte göra en sån?Ja, men jag tänker på en 356 denna gång. Saknar den också lite
Ja, du. Får skriva till dem så vet dem att efterfrågan finns!Den är fin den. Jag skulle vilja ha en 104 men med "vanlig" bezel istället för countdown. Varför kan de inte göra en sån?
Får försöka få tag på Awesome Sinn girlJa, du. Får skriva till dem så vet dem att efterfrågan finns!
Den mytomspunna Sin(n)ful Sandra!Får försöka få tag på Awesome Sinn girl
Hon har tyvärr lämnat Sinn och gick till Swatch Group. Har inte kläm på någon efterträdare i hennes kaliber heller.Får försöka få tag på Awesome Sinn girl
De får skaka fram en ny isåfall tycker jagHon har tyvärr lämnat Sinn och gick till Swatch Group. Har inte kläm på någon efterträdare i hennes kaliber heller.
@ERIKSON URHANDEL Jag funderar på en 356 Sa med länk, men ni har den bara med fine-länk på hemsidan. Är det möjligt att få den med matchande H-länk ist?
Hon har tyvärr lämnat Sinn och gick till Swatch Group. Har inte kläm på någon efterträdare i hennes kaliber heller.
Stor, lite för stor, men ack så cool! Lite vill ha är det ändå. Polarexpeditionsklocka!Bonusbilder från dagens besök hos Erikson.
206 Arktis II, 43mm diametralt, 17mm hög.
Ja, det är det.@ERIKSON URHANDEL Jag funderar på en 356 Sa med länk, men ni har den bara med fine-länk på hemsidan. Är det möjligt att få den med matchande H-länk ist?
Kalas! Ja såg att ni lagt till den på hemsidan—uppskattas!Ja, det är det.
Exemplarisk kundservice, tack!
Bonusbilder från dagens besök hos Erikson.
206 Arktis II, 43mm diametralt, 17mm hög.
Kuriosa.
Det finns minst en Sinn på Svalbard. Rätt fränt. Såld av Erikson Urhandel. Var det månne en Arktis kanske?
Jag skulle nog säga att återgivningen inte är så tokig. Urtavlan är enligt mina ögon inte BLÅ, om man säger så, utan mer blå-lila. Så den är nog lite blåare än vad bilden visar, men nog finns det toner av lila den, det vill jag allt påstå. Rätt flärdfull, om man kan säga så om en klocka som är specad -20 - +80°C, tål dykdjup, har saltampullen, och har kronograf.Den ser väldigt lila ut. Är den det i verkligheten också? Har den åldrats väldigt snabbt snabbt och blivit som många Rolex 16613?
Det skulle den kanske göra haha. Men nya 158:an eller U50 SDR lockar mer. Tyvärr är klockbudgeten fylld till bredden för tillfället:-(Jag skulle nog säga att återgivningen inte är så tokig. Urtavlan är enligt mina ögon inte BLÅ, om man säger så, utan mer blå-lila. Så den är nog lite blåare än vad bilden visar, men nog finns det toner av lila den, det vill jag allt påstå. Rätt flärdfull, om man kan säga så om en klocka som är specad -20 - +80°C, tål dykdjup, har saltampullen, och har kronograf.
Passande namn har den också. Jäkligt tuff, helt enkelt.
Den skulle nog sitta som limmad på din handled; lite större och färger som syns.