• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Mycket imponerad av kvällen, vilket vettigt folk! Över förväntan! Till nästa gång är AG:s absolut en bra location att ha i åtanke @Tomas Eriksson !

Hittade en någorlunda skarp bild på @Wijklund hållandes den tightaste pre-90:s DD jag skådat tillhörande @DG_STHLM :pompus:
image.jpg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Testade det mesta som låg på bordet ikväll men tog foto på det som jag fastna för mest men glömde ta bild på @DG_STHLM Day-date med strössel och Omantavla som jag också fastnade för. Den var i minsta hugget men ball.
GMT pepsi/LN/Coke är min graal oavsett referens och den levde upp till det i verkligheten också. Föredrar oyster men den var fruktansvärt trevlig även på jubilée. Det är något charmigt med GMT och pre-maxi case.
Daytona var högre än vad jag trodde IRL men inget som störde. Tror 16520 vit skulle vara sjukt grym men den klockan jag fastnade mest för som lämnade störst avtryck och satt som gjutet på handleden, till min kroppsbyggnad och smak var @Taxman hulken. Mycket coolare än vad jag trodde och även på den mörka restaurangen så kunde man se hur levande tavlan är.
Här är lite suddiga bilder.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Tack för en sjukt trevlig kväll och min första riktiga GTG
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
En till bild fast från andra hållet. Ganska trist (förjävligt) fotoljus men whatever!
image.jpeg


Två klockor jag fastnade för, en 16710 som jag inte vet vem den tillhörde som var riktigt underbar. Härligt blekt med gulnade visare/index och ett följsamt Jubilee.
image.jpeg

Och även @Floduttern 's Daytona. Riktigt grym klocka, fick ett sjukt habegär.
image.jpeg


Känner inte att jag fått klämma tillräckligt - är öppen för en till träff nästa vecka om några vill. :D
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Testade det mesta som låg på bordet ikväll men tog foto på det som jag fastna för mest men glömde ta bild på @DG_STHLM Day-date med strössel och Omantavla som jag också fastnade för. Den var i minsta hugget men ball.
GMT pepsi/LN/Coke är min graal oavsett referens och den levde upp till det i verkligheten också. Föredrar oyster men den var fruktansvärt trevlig även på jubilée. Det är något charmigt med GMT och pre-maxi case.
Daytona var högre än vad jag trodde IRL men inget som störde. Tror 16520 vit skulle vara sjukt grym men den klockan jag fastnade mest för som lämnade störst avtryck och satt som gjutet på handleden, till min kroppsbyggnad och smak var @Taxman hulken. Mycket coolare än vad jag trodde och även på den mörka restaurangen så kunde man se hur levande tavlan är.
Här är lite suddiga bilder.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Tack för en sjukt trevlig kväll och min första riktiga GTG

En till bild fast från andra hållet. Ganska trist (förjävligt) fotoljus men whatever!
image.jpeg


Två klockor jag fastnade för, en 16710 som jag inte vet vem den tillhörde som var riktigt underbar. Härligt blekt med gulnade visare/index och ett följsamt Jubilee.
image.jpeg

Och även @Floduttern 's Daytona. Riktigt grym klocka, fick ett sjukt habegär.
image.jpeg


Känner inte att jag fått klämma tillräckligt - är öppen för en till träff nästa vecka om några vill. :D

Kul att ni är taggade på nästa gtg! Tack för de fina orden om kvällens enda pepsi. Nästa gång kan jag tänka mig att sleva fram dubbelpipigt på handlederna som @Luciano Cau och @JohnDoe :cigar:
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Halkade införbi en sväng och kan bara hålla med. Grymma klockor och gott snack med trevligt folk. Den där DD är en saga, vilken länk den hade också sjukt tajt. Den där explorer 1an med tritium var grym också, hoppas att täthetsservice är gjord för den dreglade jag lite över ;)
 
Topp