romanov
Silver
Konstnärligt hahaHaha! Lite suddig?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Konstnärligt hahaHaha! Lite suddig?![]()
Testade det mesta som låg på bordet ikväll men tog foto på det som jag fastna för mest men glömde ta bild på @DG_STHLM Day-date med strössel och Omantavla som jag också fastnade för. Den var i minsta hugget men ball.
GMT pepsi/LN/Coke är min graal oavsett referens och den levde upp till det i verkligheten också. Föredrar oyster men den var fruktansvärt trevlig även på jubilée. Det är något charmigt med GMT och pre-maxi case.
Daytona var högre än vad jag trodde IRL men inget som störde. Tror 16520 vit skulle vara sjukt grym men den klockan jag fastnade mest för som lämnade störst avtryck och satt som gjutet på handleden, till min kroppsbyggnad och smak var @Taxman hulken. Mycket coolare än vad jag trodde och även på den mörka restaurangen så kunde man se hur levande tavlan är.
Här är lite suddiga bilder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för en sjukt trevlig kväll och min första riktiga GTG
En till bild fast från andra hållet. Ganska trist (förjävligt) fotoljus men whatever!
![]()
Två klockor jag fastnade för, en 16710 som jag inte vet vem den tillhörde som var riktigt underbar. Härligt blekt med gulnade visare/index och ett följsamt Jubilee.
![]()
Och även @Floduttern 's Daytona. Riktigt grym klocka, fick ett sjukt habegär.
![]()
Känner inte att jag fått klämma tillräckligt - är öppen för en till träff nästa vecka om några vill.![]()
Dubbelpipigt är minimum på gtg.Kul att ni är taggade på nästa gtg! Tack för de fina orden om kvällens enda pepsi. Nästa gång kan jag tänka mig att sleva fram dubbelpipigt på handlederna som @Luciano Cau och @JohnDoe![]()
Du menar att man ska ha med sig en tjingelingskål för in och utgående gods?Dubbelpipigt är minimum på gtg.
Helst ska du också ha fickorna fulla av godis![]()
det är alltid kul med folk som tar med sig lite udda, ovanliga, dyra, billiga, rolia klockor i fickorna som kan åka fram när allt seriöst är avklaratDu menar att man ska ha med sig en tjingelingskål för in och utgående gods?![]()
Jojo förstod vad du menade men försökte med ett långskott att koppla till olivettis tjingelingskåldet är alltid kul med folk som tar med sig lite udda, ovanliga, dyra, billiga, rolia klockor i fickorna som kan åka fram när allt seriöst är avklarat![]()
Vet vad en tjingelingskål ärJojo förstod vad du menade men försökte med ett långskott att koppla till olivettis tjingelingskål![]()
![]()
Hoppas detNästa gtg ställe kanske har lite bättre fotoljus![]()
![]()
Man kan inte gå allt. God mat o dryck får inte nedprioriteras.Hoppas det![]()
Stor eloge till dig Tomas! Grymt bra utstyrt, ses nästa gång!Blodsprängda ögon och en viss trötthet infinner sig nu på morgonen, sjukt bra kväll igår alltså! Till alla som kom! Detta måste vi verkligen se till att det blir en regelbunden aktivitet![]()
Jag är på nästa gång också..
Nice, ta med din 18238 då..Jag med...
Edit.. Alltså jag var inte med denna gång, men dyker gärna upp nästa gång!