Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte allt stängt och ölen slut? Kanske nåt ställe på söder som är öppet till 5.00.Någon som är ute nu?
Ölen är långt ifrån slut och jag är pigg!Är inte allt stängt och ölen slut? Kanske nåt ställe på söder som är öppet till 5.00.
Jag är helt på nästa chans till klockträff med alla som är intresserade av samma ämne!
NoteratSkulle gärna ingå i en hemlig klubb som smygtittar på varandras klockor, i vart fall. Men jag vill inte vakna upp och hitta en annan klocka på armen än den jag tog med mig.![]()
Ska inte på förhandsvisningen men är ledig hela dagen.GTG nästa torsdag 29 okt? Någon mer som kanske ska på förhandsvisningen av Bond på kvällen med Nymans/Krons? Jag ska bort 19:30 ish men är ledig hela dagen annars.
Vore kul att träffa er!
Ska inte på förhandsvisningen men är ledig hela dagen.![]()
@DG_STHLM @Tomas Eriksson kan någon av er bjuda in Ernesto i gruppchatten?Grymt caro! Har ni någon pm-konvo där vi styr plats osv?![]()
spyr galla över Hublot's senaste släpp
Är du hublot-ägare/anhängare så är du extra inbjuden! Kommentaren är menad som en pik till att detta forumet känns mer Rolex-fokuserat än till och med rolexforums.comUsch nu känner jag mig inte välkommen längre![]()
@DG_STHLM startade den vi kör nu så han måste fixa det@DG_STHLM @Tomas Eriksson kan någon av er bjuda in Ernesto i gruppchatten?
Fixat!@DG_STHLM startade den vi kör nu så han måste fixa det![]()
Va fan!? Ledig? Kom vi inte överens om att du ska träna bänkpress? Minst 3 timmar per dag.Ska inte på förhandsvisningen men är ledig hela dagen.![]()
Juste fan. Ledig på EM.Va fan!? Ledig? Kom vi inte överens om att du ska träna bänkpress? Minst 3 timmar per dag.
Den där pannan var inte att leka med. Vem är den lyckliga ägaren till den?Dagens skörd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Härliga dinkor, den där reverson är inte och leka med...Dagens skörd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Love u ändå bubbis, du har nån annan dinka och slipper jobbkaos nästa gång hoppas jag!Känner igen några ur där
Ber om ursäkt att jag bangade. Måste varit att jag lämnade stekarsubben hemma och körde Omega dagen till ära som fick mig ur balans.
Hälsa Berlin! Någon kul klockspotting ännu?Så ni passar på att GTG:a när jag är i Berlin, lömskt. Jag får köra en egen GTG här på Tegel då.
Den där pannan var inte att leka med. Vem är den lyckliga ägaren till den?
Bumpelibump. Efter kvällens besök på kaplans behöver jag något nytt att se fram emot. Vad säger ni om något nästa vecka?
Bumpelibump. Efter kvällens besök på kaplans behöver jag något nytt att se fram emot. Vad säger ni om något nästa vecka?