• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

GTG nästa torsdag 29 okt? Någon mer som kanske ska på förhandsvisningen av Bond på kvällen med Nymans/Krons? Jag ska bort 19:30 ish men är ledig hela dagen annars.

Vore kul att träffa er!

Angående Torsdag så vore det riktigt trevligt, liten reservation bara för att uk gambling commission kan komma att sätta käppar i hjulet min fritid kommande veckan.

Dagens skörd!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Känner igen några ur där :cigar:

Ber om ursäkt att jag bangade. Måste varit att jag lämnade stekarsubben hemma och körde Omega dagen till ära som fick mig ur balans.

• Like
Reactions: JLW
Känner igen några ur där :cigar:

Ber om ursäkt att jag bangade. Måste varit att jag lämnade stekarsubben hemma och körde Omega dagen till ära som fick mig ur balans.
Love u ändå bubbis, du har nån annan dinka och slipper jobbkaos nästa gång hoppas jag!

Så ni passar på att GTG:a när jag är i Berlin, lömskt. Jag får köra en egen GTG här på Tegel då.
Hälsa Berlin! Någon kul klockspotting ännu?

Den där pannan var inte att leka med. Vem är den lyckliga ägaren till den?

Har på bytlån, kan inte ref men 42mm, målad tavla ist för sandwich och datum mellan 4 och 5 är ovanligt, rött guld med viklås på bandet. Riktigt trevlig och bra size!

Tillbaka
Topp