• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

image.jpg

@Floduttern
Drömmen alltså...
Dålig på Pepsis men gissar på att det är en före 2002 (lugholes) samt att det ser ut att vara icke SEL. Rätta mig gärna om jag har fel. Då skyller jag på bilernas kvalité. :D

Edit:
@Bjoerlin76
Ooooh! Explorer II är inte dum den heller.
Jobbit det här nu när man startat clipper-, GMT II- OCH Explorer II konto... :(

Ser förbaskat trevligt ut! Frugan är ute på galej för första gången sen Hedenhös dagar, så är själv med småttingarna. Ikväll kunde således inte bli aktuellt, men nästa gång så!

Finns det någon hemlig klubb som håller i dem eller är de nästan obefintliga?
Vore det inte trevligt om 10-15 personer möttes upp på lämpligt ställe i Sthlm och spyr galla över Hublot's senaste släpp, pratar skit bakom ryggen om några medlemmar, visar upp sitt senate inköp, blir packad, vaknar upp i säng hos en okänd person och inte minns något utav händelseförloppen?

Skulle gärna ingå i en hemlig klubb som smygtittar på varandras klockor, i vart fall. Men jag vill inte vakna upp och hitta en annan klocka på armen än den jag tog med mig. :nailbiting:

Tillbaka
Topp