• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgaren i Göteborg?

Besökte 2112 första gången för någon helg sedan. Inte alls imponerad. Smaklöst kött och pommes var riktigt usla (sötpotatis var bättre). Är det verkligen det bästa Göteborg har att erbjuda? God öl dock.

Edit: glömde priset, 209kr för 160g kött och en handfull pommes och 20 spänn för en fingerborg dipp. Riktigt ovärt.
81F98842-0E35-4D09-9294-CB69089DB6D8.jpeg

Senast ändrad:
Får uppdatera med bild nästa gång jag är där - men godast och mest value för money i Göteborg är IMO tveklöst Ostindiska ölkompaniet på Värmlandsgatan.

The Cheese Burger = Picklad gurka, Lök, Dubbel Ost, Ketchup, Senap & Majo. Inget onödigt tjaffs. 69 pix för enkel, 109 för dubbel. Pommes för 39 :- som räcker för att dela med 2-3 pers. Finns bra veganska burgare för de som inte äter kött med.

Får uppdatera med bild nästa gång jag är där - men godast och mest value för money i Göteborg är IMO tveklöst Ostindiska ölkompaniet på Värmlandsgatan.

The Cheese Burger = Picklad gurka, Lök, Dubbel Ost, Ketchup, Senap & Majo. Inget onödigt tjaffs. 69 pix för enkel, 109 för dubbel. Pommes för 39 :- som räcker för att dela med 2-3 pers. Finns bra veganska burgare för de som inte äter kött med.
Blir att testa. Tack för tipset.

Besökte 2112 första gången för någon helg sedan. Inte alls imponerad. Smaklöst kött och pommes var riktigt usla (sötpotatis var bättre). Är det verkligen det bästa Göteborg har att erbjuda? God öl dock.

Edit: glömde priset, 209kr för 160g kött och en handfull pommes och 20 spänn för en fingerborg dipp. Riktigt ovärt.
81F98842-0E35-4D09-9294-CB69089DB6D8.jpeg
Det är långt ifrån det bästa GBG har att erbjuda. Jag håller The Barn på Kyrkogatan högst. Inga smashburgare heller utan riktiga puckar där du bestämmer stekgraden.

Tillbaka
Topp