• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgaren i Göteborg?

Nix men är det samma som på Övre Husargatan så suger det stenhårt.
Och då är ändå Övre Husargatan 1000 gånger bättre än katastrofen Friggagatan.
Intressant hur olika vi tycker. Jag brukar hålla Burgersson som top of the line, och då har jag besökt de flesta restaurangerna som omnämns i tråden. Nu var det iofs länge sen sist jag besökte Burgersson... har de tappat i kvalitet på senare tid, eller har ni alltid tyckt att det smakat vidrigt?

Intressant hur olika vi tycker. Jag brukar hålla Burgersson som top of the line, och då har jag besökt de flesta restaurangerna som omnämns i tråden. Nu var det iofs länge sen sist jag besökte Burgersson... har de tappat i kvalitet på senare tid, eller har ni alltid tyckt att det smakat vidrigt?

Har ätit där tre gånger sedan det öppnade. Typ efter ett år så har jag glömt av hur dåligt det var och gått dit igen.

Måste testa Tugg då många här talar sig varma om deras burgare! Brukar man behöva boka bord?

Bor inte i GBG men käkat på Tugg ett antal ggr, både lunch och kvällstid, aldrig bokat bord.

Btw: stället som ligger i närheten av Tugg, längre österut på gatan men alldeles i närheten, minns inte vad det hette, nått nytt (?), är det något bra?

Bor inte i GBG men käkat på Tugg ett antal ggr, både lunch och kvällstid, aldrig bokat bord.
Btw: stället som ligger i närheten av Tugg, längre österut på gatan men alldeles i närheten, minns inte vad det hette, nått nytt (?), är det något bra?
DINÉ ?
Borde slå två flugor i en smäll och besöka båda restaurangerna nån kväll.

Serverar Tugg alla sina burgare well done?
Man får det så i Malmö, tänkte att det inte kan vara så i Gbg medan ni alla hyllar det?

Igen? Var ett tag sedan jag var där nu men då fick man dem som man ville.

Butchers och Tugg. Inte riktigt kunnat bestämma mig. Dock inte ätit på ett tag och inte testat de nyare.

När jag var där för ca 5-6 veckor sen så hade de en liten skylt i bardisken där de beklagade att de inte får servera sina burgare på annat sätt än welldone ...

Okej då verkar det vara alla då.
Riktigt dåligt kött om det måste värmas upp till en viss grad för att kunna serveras.
Blivit så i hela Göteborg. Bestämmelser ifrån miljö och hälsa pga eventuella e-koli bakterier.
De enda som får servera icke well done burgare är de som maler köttet själva eller de som miljö och hälsa ännu inte har varit hos och påpekat detta.
Tyvärr.

Tillbaka
Topp