Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som testat Burgersson på Kungstorget? Deras nyaste restaurang vid Saluhallen som har lunchöppet.
Och då är ändå Övre Husargatan 1000 gånger bättre än katastrofen Friggagatan.Nix men är det samma som på Övre Husargatan så suger det stenhårt.
Nix men är det samma som på Övre Husargatan så suger det stenhårt.
Intressant hur olika vi tycker. Jag brukar hålla Burgersson som top of the line, och då har jag besökt de flesta restaurangerna som omnämns i tråden. Nu var det iofs länge sen sist jag besökte Burgersson... har de tappat i kvalitet på senare tid, eller har ni alltid tyckt att det smakat vidrigt?Och då är ändå Övre Husargatan 1000 gånger bättre än katastrofen Friggagatan.
Intressant hur olika vi tycker. Jag brukar hålla Burgersson som top of the line, och då har jag besökt de flesta restaurangerna som omnämns i tråden. Nu var det iofs länge sen sist jag besökte Burgersson... har de tappat i kvalitet på senare tid, eller har ni alltid tyckt att det smakat vidrigt?
Var ett pr år sen jag var på Holy men vill minnas gott, dock inte som Tugg (vilka jag håller typ högst). Inget jättefan av Barn...Någon som testat Holy cow?
Hur är den emot The barn tex?
Inte speciellt förtjust i The barn men kon är sämre. Duger som bukföda men inget man suktar efter.Någon som testat Holy cow?
Hur är den emot The barn tex?
InstämmerInte speciellt förtjust i The barn men kon är sämre. Duger som bukföda men inget man suktar efter.
Måste testa Tugg då många här talar sig varma om deras burgare! Brukar man behöva boka bord?
DINÉ ?Bor inte i GBG men käkat på Tugg ett antal ggr, både lunch och kvällstid, aldrig bokat bord.
Btw: stället som ligger i närheten av Tugg, längre österut på gatan men alldeles i närheten, minns inte vad det hette, nått nytt (?), är det något bra?
Bor inte i GBG men käkat på Tugg ett antal ggr, både lunch och kvällstid, aldrig bokat bord.
Btw: stället som ligger i närheten av Tugg, längre österut på gatan men alldeles i närheten, minns inte vad det hette, nått nytt (?), är det något bra?
DINÉ ?
Borde slå två flugor i en smäll och besöka båda restaurangerna nån kväll.
Tror det är just Din’e är du söker.
Dubbelsvar och man blir pucktvåa...
Går inte att boka bord tror jag?Måste testa Tugg då många här talar sig varma om deras burgare! Brukar man behöva boka bord?
Serverar Tugg alla sina burgare well done?
Man får det så i Malmö, tänkte att det inte kan vara så i Gbg medan ni alla hyllar det?
Inte speciellt förtjust i The barn men kon är sämre. Duger som bukföda men inget man suktar efter.
Igen? Var ett tag sedan jag var där nu men då fick man dem som man ville.Ja, iaf på Tugg Drottninggatan.
Butchers och Tugg. Inte riktigt kunnat bestämma mig. Dock inte ätit på ett tag och inte testat de nyare.Vilket är bäst i stan tycker du personligen?
Igen? Var ett tag sedan jag var där nu men då fick man dem som man ville.
Butchers och Tugg. Inte riktigt kunnat bestämma mig. Dock inte ätit på ett tag och inte testat de nyare.
Okej då verkar det vara alla då.Ja, iaf på Tugg Drottninggatan.
Neeeeh, ingen 08a. Bor i gbg.Pratar vi om Göteborg förresten?
Trodde du var 08a?
För det beror verkligen på köttet...Okej då verkar det vara alla då.
Riktigt dåligt kött om det måste värmas upp till en viss grad för att kunna serveras.
Diné är väldigt lika Tugg. Samma pommes, samma dip och snarlika burgare.DINÉ ?
Borde slå två flugor i en smäll och besöka båda restaurangerna nån kväll.
Butchers är ju avenyfamiljen, dvs Levantine, made in china, osv osv.Butchers...? Var i botten för ett par år sedan. Godkända när de öppnade men sedan gick det utför...
Igen? Var ett tag sedan jag var där nu men då fick man dem som man ville.
Butchers och Tugg. Inte riktigt kunnat bestämma mig. Dock inte ätit på ett tag och inte testat de nyare.
I Lund var det väldigt blandat. Mest well done.Serverar Tugg alla sina burgare well done?
Man får det så i Malmö, tänkte att det inte kan vara så i Gbg medan ni alla hyllar det?
Blivit så i hela Göteborg. Bestämmelser ifrån miljö och hälsa pga eventuella e-koli bakterier.Okej då verkar det vara alla då.
Riktigt dåligt kött om det måste värmas upp till en viss grad för att kunna serveras.