• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

m_s

Patek
2-Faktor
Testade Kitchen & Tables Kamakazie Burger igår, riktigt bra köttsmak som i stora drag försvann med den kimchi de hade på burgaren. Intressant alternativ för de som vill att det ska smaka mer än bara härligt drypande kött!
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Käkade på Prime igår på Söder igår.
Var väl mer eller mindre frälst! Helt underbara burgare!
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Strandvägen 1 förra veckan. Riktigt bra burgare, blev positivt överraskad. k0ltrasten har bild om han orkar posta.

Grill Ruby igår. Hade förväntat mig mer. Ganska uddlös burgare.
 

almeyero

Panerai
Var på Prime Burger tidigare idag. Det var riktigt bra men håller Flippin högre.

IMG_5730.JPG
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Bunmeatbun, besvikelsen var dock total förra helgen då man bakis på söndagen inser att det är stängt söndagar.. Får ta revansch i helgen.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Bunmeatbun, besvikelsen var dock total förra helgen då man bakis på söndagen inser att det är stängt söndagar.. Får ta revansch i helgen.


Själv varit med om det ett par gånger. Som tur är så har jag kollat deras sida innan. har fortfarande inte lyckats testa deras burgare.
 

egbert

Panerai
Kanske lite OT, men var köper man riktigt bra bröd? Har bakat själv ett par gånger efter bloggrecept och det blev mycket bra. Dock är det lite pyssel och ibland orkar man inte hålla på.
Vore schysst om butikerna kunde börja köra bra hamburgerbröd i bake-offen, tror det skulle bli succé.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Såhär rankar jag köpebröd.

1. ICA Brioche
2. ICA Surdeg
3. Korvbrödsbagaren Brooklyn
4. Vanliga hamburgerbröd
5. Max svampbröd

Brioche ser jag dock inte speciellt ofta, tyvärr. ICAs surdegs är heller inte jättevanligt.
 

egbert

Panerai
Såhär rankar jag köpebröd.

1. ICA Brioche
2. ICA Surdeg
3. Korvbrödsbagaren Brooklyn
4. Vanliga hamburgerbröd
5. Max svampbröd

Brioche ser jag dock inte speciellt ofta, tyvärr. ICAs surdegs är heller inte jättevanligt.

Testade din etta förra helgen, de var helt klart bland de bättre köpebröden men skillnaden är stor mot hembakt. Tror ni att de flesta hamburgerhaken bakar egna bröd eller har de någon leverantör?
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Vet att Bageri Midsommar i Midsommarkransen gjorde potato rolls tidigare. Vet dock inte om de fortfarande gör det.
 

Josef B

Bestraffaren
Bistro bon var över förväntan! Råvarorna och helhetsintrycket var bra. Tog dubbelburgaren också, lika bra att köra hårt från början :)
Dock så saknade jag den lite hårdare stekytan som Flipin har. Men så tog jag medium också.


euKTho4.jpg
 
Käk är riktigt bra, möjligen lite overprised men jag tycker ändå att man får riktigt saftiga burgare för pengarna. Käk är absolut rekommenderat att gå till om du rör dig kring Hornstull!
 

Calfen

Panerai
Kul bor typ där så måste testa dem! Ska bli kul att jämföra dem mot flippin, prime, oljebaren och Lilys!
 
Topp