meo_swe
Guld
Så brutalt jävla bra burgare. Så brutalt jävla mätt efteråt.
Och kul att man fick komma in även när man ser ut som ett pucko med hjälm på sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så brutalt jävla bra burgare. Så brutalt jävla mätt efteråt.
Åt där i förrgår. Den var ok. Burgarna var bättre innan renoveringen, måste jag säga.Vad säger panelen om Levinskys? Jag beställde hem från dem via ubereat häromveckan för att prova om deras mat var bra efter förnyelsen av verksamheten.
Phils Flemminggatan, dock är det mer mot Kronobergsparken.Finns det något schysst i närheten av Rådhuset T-Bana? Hellre mot Kungsholms kyrka än mot Kronobergsparken.
Gillar läget, nära gymmet. Klumpiga burgare dock, Barrels & BmB är att föredra.Käkade på Prime Burger Holländargatan. Tog deras tryffelburgare med pommes frites .. Riktigt god faktiskt! Känns dock som stället ligger lite "off", även om det är nära till allt.
När jag blir tvingad att gå till Prime brukar jag be dem att steka plätten så lite de törs samt att inte salta alls.Jobbar precis bredvid Prime. Äter aldrig där. Det är nog det sämsta av alla hamburgerhak i Stockholm.
När gick du dit första gången? Har du alltid tyckt så?Jobbar precis bredvid Prime. Äter aldrig där. Det är nog det sämsta av alla hamburgerhak i Stockholm.
När gick du dit första gången? Har du alltid tyckt så?
Jag var där första gången i princip vid öppningen av stället på birger jarlsgatan (nästan 4 år sedan). Då var det bästa burgaren i Stockholm, bättre än Flippin' (fanns inte så många andra hamburgarhak).
Senast jag var där, för ca ett år sen så hade kvalitén gått ner sig rejält. Fick fortfarande ner 600g+ och var relativt nöjd.
Okej, då måste jag haft tur eller något. Skickade nämligen ett kompisgäng dit för något år sedan och de sa precis samma sak som dig. Kvalitén verkar variera kraftigt, mer åt det dåliga hållet. Kommer nog att undvika Prime så gott det går i framtiden.Första gången jag var på Prime var på Birger Jarlsgatan mitten på 2014. Fick två sönderstekta köttbitar som bara smaka salt. Efter det har jag käkat ett antal gånger på Birger jarlsgatan, Folkungagatan och Holländargatan. Inte varit bättre någon av gångerna. Dessutom har servicen varit under all kritik samtliga gånger.
Första gången jag var på Prime var på Birger Jarlsgatan mitten på 2014. Fick två sönderstekta köttbitar som bara smaka salt. Efter det har jag käkat ett antal gånger på Birger jarlsgatan, Folkungagatan och Holländargatan. Inte varit bättre någon av gångerna. Dessutom har servicen varit under all kritik samtliga gånger.
Har en ratio på 70/30. 70% av min burgare på Prime varit bra men så vet jag också att jag är en lucky-guy!
Käkade en på Bistron i Väsby igår, det är absolut bra burgare! Däremot är de inte klass med BMB eller Flippin IMO, men de håller jämnt skägg med övriga i den prisklassenOm ni vågar ta er till norrort så kan jag VARMT rekommendera Burger bistro som finns i både Väsby och Märsta.
Har ätit på flertalet burgarställen och håller bistron högst! Hemmakär? möjligtvis!
https://www.instagram.com/burgerbistron/
Haha...underbart att gå omkring med vetskapen att man är en lucky-guy
Gällande Prime så tycker jag att de är klart godkända. Har dock bara prövat den på Folkungagatan men där har både service och burgare varit bra.
Phils
En trippel chees med 2*100 g. Bra skit.
![]()
Den är ny, månadens burgareÄr trippel cheese ny, eller har jag bara helt missat den?
Heeeelvete va gott det ser ut att vara!Inte bakis men söndagsburgare ändå. Oljebaren igår, bra burgare! Inte Barrels/BmB bra men ändå bra.
Trippel extra fin onion cheese, mkt bra.
![]()