• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Helvete vad hungrig man blir av den här tråden.

Nästa helg öppnar Bastard Burgers i Uppsala. Det är ju typ Stockholm. Åtminstone för oss här i norr.
Finns ett i Luleå och det är då jäkligt bra. Det finns o andra sidan inga konkurrenter här uppe.

Helvete vad hungrig man blir av den här tråden.

Nästa helg öppnar Bastard Burgers i Uppsala. Det är ju typ Stockholm. Åtminstone för oss här i norr.
Finns ett i Luleå och det är då jäkligt bra. Det finns o andra sidan inga konkurrenter här uppe.
Exakt, det finns inga konkurrenter och Bastards eller vi lulebor behöver det. För dyrt i dagsläget om man inte äter till deras lunchpriser. Bastards slår inte BMB eller Flippin och båda är billigare.

Igår blev det BMB nya med bacon!

IMG_2253.JPG
Vad är det för ny burgare dem har? :)

Exakt, det finns inga konkurrenter och Bastards eller vi lulebor behöver det. För dyrt i dagsläget om man inte äter till deras lunchpriser. Bastards slår inte BMB eller Flippin och båda är billigare.

Jag håller med om att priset är rätt högt. Har inte reflekterat över det tidigare då jag bara varit på de andra, Flippin och BMB, en gång.

Gillar stället och burgarna hursomhelst.

Där nere finns det ju en del konkurrenter så det blir intressant att se hur det går med den nya restaurangen.

Käkade takeaway från Bun Meat Bun igår o snudd på den bösta burgaren jag käkat. O jag har käkat många burgare i mina dar. Skulle tom hävda att den slog Burger Joint...

Haha, såg lite väl otymplig ut men säkerligen väldigt god. Vad är det på den om man får fråga? :)
Det är nästan så den inte borde få heta hamburgare för utan kniv och gaffel hade den vart riktigt grisig att försöka äta. Du kan gå in på http://thebutchers.club/burger-hk/ det är en Wu Tang. De hade en Red Eye Reduction förut som var riktigt grym, vet inte varför den är borta från menyn.
Men det roliga med de jämfört med Stockholm (förutom bättre kött) är att de försöker göra något nytt, hamburgare i Sverige/Stockholm är allvarligt talat ganska tråkiga. Sedan ska de ha stort plus för vad de döper sin vegetariska burgare till "What food eats" :)

Hade planerat besöka Patty and Bun idag men istället fastnar man på kontoret... Oh well - det går fler tåg (eller flyg om man ska vara nogräknad)

Tillbaka
Topp