Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser du om det gäller endast inbjudan till helt nya kunder, eller även om man redan har ett annat Amex och uppgraderar?Och för er som vill uppgradera till det lite billigare kortet SAS Amex Premium så har ni hela 30.000 bonuspoäng som ni kan få genom referral länk av mig, släng iväg ett DM så har vi båda en gratis europa resa lagom till höste
Donerar också en peng till BCF
![]()
Ser du om det gäller endast inbjudan till helt nya kunder, eller även om man redan har ett annat Amex och uppgraderar?
Endast för nya kunder som man värvar till AMEX dessvärre...Ser du om det gäller endast inbjudan till helt nya kunder, eller även om man redan har ett annat Amex och uppgraderar?
Gäller det även kort som inte är SAS brandade? Sade upp Amex blue för några månader sedan men är lite sugen på att signa upp mig för Elite nu när det är 90k bonuspoäng.Endast till nya kunder som inte haft någon Amex produkt senaste 12 månaderna.
Samtliga kort även dom som haft extrakort.Gäller det även kort som inte är SAS brandade? Sade upp Amex blue för några månader sedan men är lite sugen på att signa upp mig för Elite nu när det är 90k bonuspoäng.
Kan bekräfta. För några år sen var de mer förlåtande men nu upprätthåller de sina villkor noggrant.Samtliga kort även dom som haft extrakort.
Ska införskaffa mig ett SAS AMEX Premium, har tidigare haft gold som avslutades snart ett år sedan men inte riktigt. Vad gäller dessa länkar från medlemmar här osv, kan jag nyttja en sådan trots att jag haft ett gold? Tänker att det är ju väldigt olikt SAS-korten.
Bästa kreditkortet för förmåner?
Samma gäller från mig. Hör av dig om du vill ha länk till erbjudandet.klocksnack.se
Kan inte urskilja om det även gäller tidigare medlemmar (med andra kort som vill uppgradera). Om så är fallet är det ju givet.På tal om SAS eurobonus. Är inte det här ett väldigt bra erbjudande? 90k bonuspoäng om man tecknar ett Elitekort just nu.
SAS EuroBonus American Express Elite Credit Card | Amex
Samla 20 EuroBonus Extrapoäng per 100 kr när du handlar med Kortet. Alltid minst Silvermedlem. Fördubbla värdet på dina poäng med 50% poängrabatt!www.americanexpress.com
Det gör det inte. Ingen typ av Amex senaste 12 månaderna. Inte ens extrakort.Kan inte urskilja om det även gäller tidigare medlemmar (med andra kort som vill uppgradera). Om så är fallet är det ju givet.
Sök hos Delta eller Virgin. Finns massor.Någon som har hittat något bra sätt att hitta Skyteam resor med eurobonus poängen? Verkar vara sjukt segt att hitta
Men de kör väl flying miles eller vad det nu heter? Hur gör du?Sök hos Delta eller Virgin. Finns massor.
Du söker tillgänglighet där och sen bokar via sas.Men de kör väl flying miles eller vad det nu heter? Hur gör du?
Fast så funkar det inte. Jag testade idag att ringa till telefonbokningen för en klm resa o då sa han att bonusresorna är öronmärkta o faller inte under samma som tillgängligheten på flygetDu söker tillgänglighet där och sen bokar via sas.
Exakt samma som tidigare fast med Star Alliance, via typ United eller Air Canada.
Ser funkar exakt så. Du får skilja på bonus och revenue.Fast så funkar det inte. Jag testade idag att ringa till telefonbokningen för en klm resa o då sa han att bonusresorna är öronmärkta o faller inte under samma som tillgängligheten på flyget
Ser funkar exakt så. Du får skilja på bonus och revenue.
Yes. Aldrig bokat en eb-resa själv men om man nu blir återkommande att boka resor skulle jag nog boka själv. Det var smidigt och jag blev rekad av en kompis att testa.Har någon testat chatfligts?
Tror nog han menar att det ska bli så billigt som möjligt att ta ut utländsk valuta i uttagsautomater när man är utomlandsFörstår inte helt, är du ute efter att föra över valuta så är väl ett valutakonto hos banken det absolut enklaste och bästa? Jag arbetar i ett annat land (och får därmed betalt i annan valuta) och kör det upplägget. Eller vad är det jag missar?
Amex blå är 1.25% och funkar till Apple pay. Dock 35 pix i månaden.Vill ha ett kreditkort med så mycket cashback som möjligt och så billigt som möjligt, gärna 0kr årsavgift och ska funka med Apple Pay.
Har everydaycard nu som ger 1% och lite mer på vissa köp vilket är bra dock går det inte att få till Apple Pay och vore skönt att slippa fysiska kort.
Vad väljer man?
Har fått uppfattningen att många ställen inte tar Amex, är det ett problem i verkligheten?Amex blå är 1.25% och funkar till Apple pay. Dock 35 pix i månaden.
Nä. De flesta större aktörer tar.Har fått uppfattningen att många ställen inte tar Amex, är det ett problem i verkligheten?
men typ lokala pizzerian, frisören, och restaurangbesöken då?Nä. De flesta större aktörer tar.