Jonte73
Guld
Brunnsviken , är det inomskärs eller ?Vilken dag!
Tog en badtur till Brunnsviken med dykaren.
![]()
;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brunnsviken , är det inomskärs eller ?Vilken dag!
Tog en badtur till Brunnsviken med dykaren.
![]()
Ja det är ju inte utomskärs i alla fall..!Brunnsviken , är det inomskärs eller ?
;-)
Och ni har lagt till som folk ser jag.Lunch på Grinda.
![]()
För män som är väldigt förtjusta i sandpapper
Svinninge. ?Perfekt väder även idag, men nu tillbaka till marinan.
![]()
Ajajajaj ?Skit händer, felaktiga GPSer också.
![]()
Ajdå, vad hände?Skit händer, felaktiga GPSer också.
![]()
Papperskort har ni väl framme också ?Skit händer, felaktiga GPSer också.
![]()
Känns typiskt mig...vill ha en sådan båt men aldrig rattat värre än roddbåt hahaHahaha herregud en kollega ringer halvstressad och undrar om jag kan lägga till hans båt som köptes igår !
Noll båtvana och karln har köpt en tio metersbåt och får inte båtfan förtöjd mellan boj och brygga !
Dubbla åttor med raka axlar och fyra reglage att rycka i .
Kan bli rätt kul, rapport kommer .
En sådan här .![]()
Köp , köööp baraKänns typiskt mig...vill ha en sådan båt men aldrig rattat värre än roddbåt haha
Ajdå, vad hände?
Inte jag som körde och inte min båt. Men säg så här, man ska inte bara titta på gps:n utan även var markeringarna finns i verkliga livet.Papperskort har ni väl framme också ?
jaSvinninge. ?![]()