Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stencool ungeSitt i båten !
Yes, grannensStencool unge
var det någon mer som upplevde ovädret i Stockholm skärgård i söndags? vi hade ett helvete att ta oss fram med lilla Jearnau 22:an. Som tur var det bara några hundratals meter ifrån Grinda.
Haha jo tack... Hade varit på Svartsö krog, full fart hemåt, precis när vi förtöjt och fått upp kapellet började det ösa ner..
Jag var på jobbet när skiten börjadre. Helvete vad det öste ner!var det någon mer som upplevde ovädret i Stockholm skärgård i söndags? vi hade ett helvete att ta oss fram med lilla Jearnau 22:an. Som tur var det bara några hundratals meter ifrån Grinda.
Jag var på jobbet när skiten börjadre. Helvete vad det öste ner!
Grinda var jag på i fredags däremot. Deras bakficka har helt okej burgare. Och söt serveringspersonal
Dock fick vi vår förtöjningslina avhuggen av något mähä som skulle BACKA in sin finlandsfärja till båt.. Så det var bara att hoppa ur byssan och med öl i handen försöka stoppa skit från att hända.
Haha jo tack... Hade varit på Svartsö krog, full fart hemåt, precis när vi förtöjt och fått upp kapellet började det ösa ner..
En heelt vanlig dag på Grinda !Jag var på jobbet när skiten börjadre. Helvete vad det öste ner!
Grinda var jag på i fredags däremot. Deras bakficka har helt okej burgare. Och söt serveringspersonal
Dock fick vi vår förtöjningslina avhuggen av något mähä som skulle BACKA in sin finlandsfärja till båt.. Så det var bara att hoppa ur byssan och med öl i handen försöka stoppa skit från att hända.
Inte när klockan är elva på kvällen, enda lampan är en PANNLAMPA,hålet man valt är för smalt och man inte kan köra båtjäveln..En heelt vanlig dag på Grinda !
Och riktiga båtar backar man in
Inte när klockan är elva på kvällen, enda lampan är en PANNLAMPA,hålet man valt är för smalt och man inte kan köra båtjäveln..
Riktiga män kör maxi77 i kalsongerna
Vi drack faktiskt Pripps blå folkisar en dag i solen. Bara för att vi var tvungna. Nu ska jag bara hitta en bra pipa till polarn och ett lösskäggOch käkar lakritspipa och dricker ljummen folköl.
Livet på en pinne.
Hahaha korrektInte när klockan är elva på kvällen, enda lampan är en PANNLAMPA,hålet man valt är för smalt och man inte kan köra båtjäveln..
Riktiga män kör maxi77 i kalsongerna
Haha fantastiskt!Hahaha korrekt
Snyggt, en sån båtjävel slog jag pannan i under en episk midsommar på lustholmen uppe efter norrlandskusten.
När jag kravlat mig iland fick jag tag i en lyktstolpe på bryggan, lampjäveln med glaskula rasade ner i dukningen!
Hamnvärden ville slänga mig i sjön och det slutade med pålisbåt in till stan .
Så kan det gå, appropå maxi77
Vem i he kör ?Haha fantastiskt!
Vi var tre pers på båten. Finn ett fel
Ps. Föraren var nykter. Ds
Ursäkta, men man kör inte segelbåtar.Vem i he kör ?
En blandning av Mollgan, Joe Labero och GudVem i he kör ?
Hyrbåt ??
Jag tror absolut du kan ha massor av kul med henne. Och du lär inte "förlora" mer än 10'.är man dum i huvudet om man går i gång på denna trötta IF? Jag har alltid älskat den pistasche-gröna färgen.
Låt oss nu säga att vitala grejer som bom och mast är i okej skick, Är den "värd" 10k? Går den att få i bra skick för en okej summa eller är oftast det en ren förlustaffär?
http://www.blocket.se/stockholm/If_Marieholm_26fot_60240924.htm?ca=11&w=3
Nej.Är det tabu och dålig sjövana att skvallra historier om folk som inte riktigt kan det där med att lägga till?
Jag tror absolut du kan ha massor av kul med henne. Och du lär inte "förlora" mer än 10'.
Glöm inte, samma utsikt från alla båtar oavsett pris
JodåUrsäkta, men man kör inte segelbåtar.