Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De jobbar för fullt för att skicka 7-11 nov. Så veckan därefter förväntar jag mig få minNågon som fått en ännu? Eller när kommer dem?
Yes, kopierar man en fin modell blir resultatet ofta bra.Visst fasen är den nice för vad den är?
Well, det finns rätt många kopior som är rätt kass oxå...den här skulle inte skämmas för att växeldra med mina mer ”seriösa” klockor.Yes, kopierar man en fin modell blir resultatet ofta bra.
Håller med om det. Men inte otänkbart att jag lägger en order ändå . Man kan inte vara så rationell jämt.Är det inte vanligare att pre-order har ett betydligt större rabatt eller betalning vid två tillfällen...nu och när det är dags för leverans? Att ligga ute med nästan 6´fram till juni för att spara en tusenlapp känns inte superlockande.
Håller med om jag tänker efter, men gillar det ändåKonstig variant att köra hälften sandwich och hälften applicerad lume, ser knas ut.
Vilken modell har man kopierat?Yes, kopierar man en fin modell blir resultatet ofta bra.
Vilken modell har man kopierat?
Verkar prisvärd...Recension av Aquascaphe från WornAndWound
Verkar prisvärd...
Någon på KS som har beställt?
Nöjd?Japp, bytte från blå till svart/vit i sista sekund. Har ägt en bicompax innan som jag var mycket nöjd med, men jag ville ha något lite mer robust/automatiskt och vattentåligt
Köpte min innan jul, riktigt nöjd so far.Någon av er som har köpt en Aquascaphe samt hunnit äga den ett tag som vill dela med sig av sitt intryck av den?