Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem min för nån månad sedan och kunde inte vara mer nöjd! Perfekt storlek, skönt band, älskar urtavlan.Någon av er som har köpt en Aquascaphe samt hunnit äga den ett tag som vill dela med sig av sitt intryck av den?
Jag har bara provat Aquascaphen och jag gillar den. Jag hade en Bicompax ett tag, den var också najs.
Ägt min ett tag nu. Sjukt trevlig klocka, en riktig keeper som gör resten av klockorna i samlingen svartsjuka!Någon av er som har köpt en Aquascaphe samt hunnit äga den ett tag som vill dela med sig av sitt intryck av den?
Det får du mer än gärna göra!Ägt min ett tag nu. Sjukt trevlig klocka, en riktig keeper som gör resten av klockorna i samlingen svartsjuka!
(Kan komma med en mer åsikter o tankar + bilder om det önskas)
Ja , jag tror det faktiskt. De har bra anseende globalt inom media som Hodinkee och Revolution Magazine. Jag läser väldigt lite negativa inlägg om deras klockor, avseende kvalitetsproblem och liknande.Vad tror vi om baltic om några år? är det ett växande märke?
Smart av dom, borde ju vara de lönsammaste i ett micromärke.Ja , jag tror det faktiskt. De har bra anseende globalt inom media som Hodinkee och Revolution Magazine. Jag läser väldigt lite negativa inlägg om deras klockor, avseende kvalitetsproblem och liknande.
Troligen ligger det fler typer av chronografer och annat i pipen vilket jag tror kommer vara på en ny boett-form. De nuvarande modellerna använder alla samma boett i grunden.
Det tror jag nog vi kan förvänta oss snart. Inte allt för länge sen dom släppte deras GMT modell? Skulle nog också gissa på en ny chronograf under detta årSmart av dom, borde ju vara de lönsammaste i ett micromärke.
Hade varit kul och se lite nytt från dom.
Rassliga Miyota-verk i Aquascaphe. Helt ok verk, men inte i en klocka med denna prislapp imo.Är ett fan men kan tycka att de kommit till en punkt där de nästan behöver lägga lite mer krut på sina verk för att etablera sig som ett större märke. Seagull i kronografen är ju ok-ish men Miyotan i HMS är ju nästan komiskt rustikt med sin rasslande rotor. Jag har inte koll på verken i Aquascaphe serien, kanske har man redan tagit lite steg uppåt där, det är ju den nyare serien?
![]()
Bicompax är riktigt clean!
Kanske kan vara något?Jag söker också en blå Aquascaphe eller en GMT. Skriv gärna i PM om du vill sälja.
Väl mött!
Redan i kontakt med honom. Tack för tipset!Kanske kan vara något?
Avslutad - Baltic Aquascaphe Blue Gilt - PB
Pris 6000 5800 Såld till @SörenWarg Tack för affären! Returpolicy Nej, garantin från Baltic gäller. Bilder Skickat Ja Säljer en mycket fin Aquascaphe Blue Gilt Köptes av mig i Februari 2022 från Baltic, kommer full set med länk och gummi. Nyskick förutom några mindre märken på spännet...klocksnack.se