• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kass bild, men detta är enda jag kan hitta just nu på PVD-länken, fyll gärna på med fler bilder om ni hittar :)
image.jpeg

image.png

Rolex håller Tudor i ett järngrepp och ser till att de inte släpper för attraktiva modeller som kan konkurrera för hårt med rolex-semivintage, som i sin tur håller priserna på dyrvintage och nyköpsrolex uppe.

Pvd och brons känns lite förlegat. I mina ögon har Tudor varit ett modigt och spännande företag som kommit fram med roliga klockor. Den blåa pelagosen förra året var ju en höjdare. Den blåa och svarta bayen likaså. Nu känns det bara som att man kan glömma Tudor och se fram emot vad Rolex kommer med.

Det är väl kul det händer lite! Bronsaren är ju riktigt snygg i färgerna, lite synd på storleken men ser den mer som komplement än nedgradering. Allt behöver ju inte vara moderiktigt.
Cool tycker jag

Brons känns också rätt förlegat. Tudor har med detta mjölkande och sina färgglada Ducati-samarbeten visat varför de aldrig kommer komma i närheten av Rolex. Riktigt tråkigt för Tudor hade potential.
Nåja, att några klockor är misslyckade förändrar ju inte att andra klockor Tudor producerat den senaste tiden varit väldigt lyckade :)

Svarta BBn på nato ser ju rätt trevlig ut, BB länken gillade jag inte innan heller och den svarta ser lite cheap ut.

Senast ändrad:
Kunde dom inte bara behållt rosen på urtavlan istället...

Jag gillar den svarta. Inte så förtjust i brons.

Tillbaka
Topp