Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det står ju 16/3 på Rolex insta så idag. Det är ju pressdag idag.Torsdag.
Jag tror inte Montblanc ställer ut på Basel, endast SIHH som var för ca 1 månad sen.Ngn som har koll på Montblancs släpp? Hittar inget men är ju som ni vet rätt sugen på MB![]()
Brons känns också rätt förlegat. Tudor har med detta mjölkande och sina färgglada Ducati-samarbeten visat varför de aldrig kommer komma i närheten av Rolex. Riktigt tråkigt för Tudor hade potential.Black Bay i PVD såg bara plastig ut, dessutom känns PVD rätt förlegat år 2016.
Ok, tack för info!Jag tror inte Montblanc ställer ut på Basel, endast SIHH som var för ca 1 månad sen.
En Black Bay eller Pelagos i brons på kanvas band hade jag klippt utan att blinka!
Nåja, att några klockor är misslyckade förändrar ju inte att andra klockor Tudor producerat den senaste tiden varit väldigt lyckadeBrons känns också rätt förlegat. Tudor har med detta mjölkande och sina färgglada Ducati-samarbeten visat varför de aldrig kommer komma i närheten av Rolex. Riktigt tråkigt för Tudor hade potential.
Fast är det PVD? Ser inte ut som det. PVD så lägger man ett lager ovanpå stålet, här har stålet fått den mörka färgen av nån form av "legering"?Kass bild, men detta är enda jag kan hitta just nu på PVD-länken, fyll gärna på med fler bilder om ni hittar
![]()
![]()
Du har inga fler spådomar som slår in?Haha.. Skrivet 27 september 2015
(Tror jag skrev samma sak inför Basel 2015)
Svarta på gummi kan bli riktigt toolig och cool
Tudor skriver själva på son insta att det är PVD.Fast är det PVD? Ser inte ut som det. PVD så lägger man ett lager ovanpå stålet, här har stålet fått den mörka färgen av nån form av "legering"?
Ja de borde ju vetaTudor skriver själva på son insta att det är PVD.