Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser ju inte så dum ut! Mycket svart som kommer i år?
Svarta blir nog fet på playanFan också, en måste man ju ha!![]()
Håller tummarna!
![]()
Med den nya i brons kan man ju räkna med 40 nyanser av brunt?![]()
Snart svårare att välja black bay än väggfärg..
AAAAAHAAHAHAHAHAHAHA!!!Man kan väl få drömma?
![]()
Vad är skillnaden mot förra? dum fråga, men orkar inte leta/se skillnaden självRe: denna, för dem som inte hunnit ifatt
![]()
Det sägs att de har längre visare men jag kan helt ärligt inte se detta??Vad är skillnaden mot förra? dum fråga, men orkar inte leta/se skillnaden själv
Lat som man är.
Blir som vanligt när det kommer en ny version, 2 lag där det ena tycker nya är bättre och det andra föredrar den äldre..Grattis till er alla som har kvar första årsmodellen av BlackBay nu när cirkusmonsterna släpps fria![]()
Jodå, visarna är lite ändrade, och lume i 3, 6, 9..Det sägs att de har längre visare men jag kan helt ärligt inte se detta??
Var det något med lumen också?
På nya når minutvisaren hela vägen till index, som det borde varit hela tiden. Sen är det lume i 3-6-9, som det borde varit på 14270 där det bara var vit färg. Visarna blev lite maxifierade också, men ganska subtilt. Är länken också uppgraderad?Det sägs att de har längre visare men jag kan helt ärligt inte se detta??
Var det något med lumen också?
Blir som vanligt när det kommer en ny version, 2 lag där det ena tycker nya är bättre och det andra föredrar den äldre..![]()
Nä, den där blir ingen glad av.En Pepsi GMT med vit tavla hade gjort susen!
![]()
Tveksamt? Dra till Geneve istället, där finns allt i klockväg man behöver!Händer det något kul i Basel så här års? Jag och tjejen sticker ner till Österrike för lite glaciärskidåkning i nästa vecka och sen tar vi semestern som den kommer med en avstickare till Basel kanske.
GenèveTveksamt? Dra till Geneve istället, där finns allt i klockväg man behöver!