• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Personligen hoppas jag på en 42mm SMP med 8500-verket, stålbaksida, max 15mm tjocklek och att den oundvikliga prishöjningen landar på max 8k.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
RM har börjat slimma ned lite.. kool.

RM50-02-ACJ-tourbillon-split-seconds-wrist.jpg


Kool, extra flat
RM6701-automatic-extra-plate-wrist-750x500.jpg

RM6701-automatic-extra-plate-wrist-02.jpg

RM6701-automatic-extra-plate-caseback.jpg

RM6701-automatic-extra-plate-1024x683.jpg




Finns lite annat smaskigt också såklart...
parmigiani-fleurier-chronor-5.jpg

A-Lange-Sohne-Richard-Lange-Seconde-Sautante-Wrist.jpg

Panerai-RADIOMIR-1940-3-DAYS-ACCIAIO%E2%80%9342mm-PAM00655-Dial.jpg

Cartier-Drive-Gold-2016.jpg
 
Senast ändrad:

Anfield

Panerai
Har fått tag på en bild av en av Omegas nya modeller som kommer att släppas, från vad jag har hört kommer den endast släppas i 49'999 ex så gäller att ställa sig i kö. Den går under namnet "Pink side of the moon"
snabbt!
home.png


Fick just mail från Omega att jag var nummer 50 000 så det skulle inte bli någon över till mig tyvärr.
Men omega kanske skulle släppa en till LE på Speedmastern innan 2020 men detta var dock väldigt osäkert !
Men om jag ville kunde jag få ställa mig i kö till denna !
 

Oew

Rolex
Spekuleras i att Tudor slutar med bbb för att släpp nytt med inhouse. Får se om den får samma namn eller typ Tudor sub eller nått!
 

Oew

Rolex
Man har ju två så vad fan, bara att lägga ut annons på Blocket i kväll :p

Men för att vara lite allvarlig, vad ligger de billigare RM:arna på?
Nya så listar de en bit under miljonen men finns rabatter att hämta så långe man inte går till deras egna butiker. Du bör kunna få en rm010 för drygt 500k hos ad.
 

Oew

Rolex
Tycker Richard Mille är svincoola. "Instegsmodellen" är väl den de introducerade under SIHH i år; RM67-01 för drygt 700 000. :facepalm:
Yes det är väl insteg tillsammans med rm010, sen är väl 29 där och nosar också. Har varit sugen på en rm35 länge, synd att man inte har en extra miljon liggande nånstans :D
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Det kan gott komma en coke och stål pepsi så många säljer av sina äldre och köper dom nya. Då kanske jag får råd med en också.
 
Topp