Vit!!Vilken tycker ni är bäst? Vit eller svart?
Själv tycker jag den svarta blev lite väl svart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vit!!Vilken tycker ni är bäst? Vit eller svart?
Själv tycker jag den svarta blev lite väl svart
Har någon fått fram pris på Daytona?
Har någon fått fram pris på Daytona?
Synd bara att den fortfarande är 39 mm de kunde väl gjort den 37 i varje fall
11800 chfHar någon fått fram pris på Daytona?
Jag är normalt ingen Breitling-fantast men den där ser rätt så hård ut. Med den storleken dock så får jag väl ha den som väggklocka...
Svart helt klart snyggastWho's buying?
https://www.hodinkee.com/articles/the-new-rolex-daytona-now-with-black-cerachrom-bezel
Each Daytona will come with a five year warranty and be a certified Superlative Chronometer, a new set of guidelines set forth by Rolex in 2015 that brings the accuracy to -2/+2 seconds per day. The reference of the new Daytona is 116500LN.
Pricing of the new steel Daytona is 11,800 CHF and no word on availability yet.
En onödig nymodighet.Men AR:n då?
Det ante mig att du skulle vakna tillNya Daytona med vit urtavla beställd
Vilken plats i kö fick du?Nya Daytona med vit urtavla beställd
Men du ska väl inte dit förrän typ lördag eller hur var det?Kaffet slut. Nu får min kollega dyka upp.
Samlade på mig pappersinformation så länge.
Imorgon hänger vi på låset.Men du ska väl inte dit förrän typ lördag eller hur var det?
Vilken plats i kö fick du?
Jaha, mitt minne är helt kass uppenbarligen.Imorgon hänger vi på låset.
Jaha, mitt minne är helt kass uppenbarligen.
Nummer 1
Jag har suttit och tryckt på uppdatera hela morgonen på Rolex hemsida. När klockan slog tolv och såg vad som hade släppts så sprang jag bort till Bergströms
Haha grattisNummer 1
Jag har suttit och tryckt på uppdatera hela morgonen på Rolex hemsida. När klockan slog tolv och såg vad som hade släppts så sprang jag bort till Bergströms
Haha grattis
Själv hamnade jag bara som tvåa fast hos en annan Är ändå nöjd med min andra plats