Kostar i Sverige?
Vet ej men runt 100k tydligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kostar i Sverige?
För vilken? Tråden brinner, kan inte hitta!!Nu blev den ännu mer intressant.
36 mm Tudor!För vilken? Tråden brinner, kan inte hitta!!
För vilken? Tråden brinner, kan inte hitta!!
har plats 3 ingen handpenning för min del. dock sjukt osäker på om jag verkligen ska ha den eller låta hypen lägga sig lite...Till alla som har bokat Daytonan via er AD, var ni tvungna att slänga handpenning på säljaren, eller är det bara Rob som gör så?
Haha en helt ny VÄRLD har öppnats för mig nu, visste inte ens man kunde klicka sig framåt, Tack!Haha....liiiite energi får du väl lägga
Bara att klicka sig tillbaka i citathänvisnimgarna så ser du...
att det handlar om nya Tudor BB 36
Exakt min tanke, sjukt jävla snygg. Supergilla!
Bara jag som tyckte den nya YM var sjuukt fin? Älskar att det bara är sekundvisare och texten som är ljusblå. "Isigt" utseende på något sätt.
Galet snygg ute en snöig vinterdag kan jag tänka mig... Även på sommaren kanske?!
Chansen/risken är väl att efterfrågan är så stor att du kan sälja den för dyrare än nypris om du får tag i en tidig?har plats 3 ingen handpenning för min del. dock sjukt osäker på om jag verkligen ska ha den eller låta hypen lägga sig lite...
Jo kanskeChansen/risken är väl att efterfrågan är så stor att du kan sälja den för dyrare än nypris om du får tag i en tidig?
Exakt min tanke, sjukt jävla snygg. Supergilla!
Vad ligger priset på?
By far...Minst produktiva arbetsdagen för samtliga KSare idag, skulle vara en röd dag.. Hinner inte med...!
Det är en Grand Master Chime som presenterades i fjol, ny färgsättning bara.Tycker den här nästan förtjänar en egen tråd. Pateks släpper ett armbandsur av rang och denna skojar man ej bort. Klockan har;
47,4mm
Grande Sonnerie, Petite Sonnerie, minute repeater
Larm,
Date repeater
Perpetual calendar
Movement power-reserve indicator, striking power.reserve indicator
Dual time-zone and dual day/night indicator
Cellini har alltid varit underskattad om du frågar mig, denna är inget undantag
Grandmaster chime är 5175, 6002 kom med ny färgsättning men är nästan säker på att 6300 är en ny ref. Länka gärna den andra färguppsättningen isf.Det är en Grand Master Chime som presenterades i fjol, ny färgsättning bara.
Ingen aning varför 5175 och 6300 har olika referensnummer när de har samma funktioner på tavlan. Utgick från att det var samma i och med det.Grandmaster chime är 5175, 6002 kom med ny färgsättning men är nästan säker på att 6300 är en ny ref. Länka gärna den andra färguppsättningen isf.
Jag tycker generellt att vita tavlor kan ge ett billigt intryck, får hoppas att de lyckats för båda är förjävla snygga på bild iaf.Vilken tycker ni är bäst? Vit eller svart?
Själv tycker jag den svarta blev lite väl svart
Tack!
Hm kanske bara är engraveringarna och att 5175 var limiterad. Men du har rätt i att funktionerna är sammaIngen aning varför 5175 och 6300 har olika referensnummer när de har samma funktioner på tavlan. Utgick från att det var samma i och med det.
Möjligtvis för att separera jubileumsmodellen från den "vanliga", ja.Hm kanske bara är engraveringarna och att 5175 var limiterad. Men du har rätt i att funktionerna är samma