Den såg jag inte komma....BOM, Heritage Black Bay 36mm
Även på länk
Nu lyfter jag mot Zürich. Toodles.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den såg jag inte komma....BOM, Heritage Black Bay 36mm
Även på länk
Black bay 36mm
Black bay 36mm
Behöver vi verkligen en ny tråd? Vi har ju redan en på 23 sidor som går het.
Det är ju spekulationstråd med massa skräp, här är riktiga nyheternaBehöver vi verkligen en ny tråd? Vi har ju redan en på 23 sidor som går het.
Snark, ligger ju resan massvis av nyheter där.Fortsätt spekulera i den här visas ju det som faktiskt har kommit....
Tjöta inte så mycket.
Läckert! Bättre än Black Bay PVD/Brons
Kommer i olika storlekar och utföranden.
Hur fungerar nitad länk, låter som det är svårt att justera längden?Lite otydligt, men ALLA Black Bay modeller har nu fått inhouse verk samt nitad länk.
Lol Hurricane 50 mm, Breitling fortsätter att visa att man hänger med i branschen...Säljer Hurricane dåligt kan de ju alltid komma med 52 och 54 mm, måste vara att klockorna är för små som är felet..Nya Breitlingmodeller på deras hemsida. Avenger Hurricane och tydligen ett nytt urverk - Chronoworks. Verkar bygga vidare på 01-verket med tillägg av keramisk bottenplatta och 100h + gångreserv...
Skulle tro att det är fejknitar för att ge vintagekänslaHur fungerar nitad länk, låter som det är svårt att justera längden?
Lol Hurricane 50 mm, Breitling fortsätter att visa att man hänger med i branschen...
Hittade ingen tråd så tänkte skapa en där vi kan publicera samtliga nyheter från Basel 2016.
Börjar med Tudors Black Bay Bronze och Black Bay Dark. 43 resp. 41mm, båda med inhouse och runt 40k listpris.
Samtliga bilder stulna från nätet.