• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2016-tråden

Jag tycker personligen att den nya länken på black bay är ful som stryk. Alltid skall det vara någon lite detalj som skaver i ögonen. Innan tänkte jag att black bay skulle vara perfekt med det nya verket men så var de tvungna att sabba länken.

Blev även helt lyrisk när jag såg 36:an ända tills jag såg att det såklart sitter ett eta-verk i. Tycker i övrigt att det är en av de snyggare klockorna på länge från någon tillverkare.

Som sagt, alltid är det något!
Mja det var ju inte så stilrent. Att det sitter ETA i 36:an beror säkert på storleken av in-house-urverket.

Något säger mig att det kommer att bli Tudor BB bonanza på Köp&Sälj nu :)
Vill även flika in att Tudor BB verkar vara en klocka som man måste bara ha, för stunden... en av de mest flippade modellerna här på KS.

Screenshot_2016-03-16-10-08-30.png

Något säger mig att det kommer att bli Tudor BB bonanza på Köp&Sälj nu :)
Vill även flika in att Tudor BB verkar vara en klocka som man måste bara ha, för stunden... en av de mest flippade modellerna här på KS.
Haha ja man märker vilka klockor som har hög omsättning. Sen finns det klockor som i princip aldrig säljs, typ Speedmaster Professional. Det tycks vara en klocka man köper och sen behåller för resten av sitt liv.

Jag tycker personligen att den nya länken på black bay är ful som stryk. Alltid skall det vara någon lite detalj som skaver i ögonen. Innan tänkte jag att black bay skulle vara perfekt med det nya verket men så var de tvungna att sabba länken.

Blev även helt lyrisk när jag såg 36:an ända tills jag såg att det såklart sitter ett eta-verk i. Tycker i övrigt att det är en av de snyggare klockorna på länge från någon tillverkare.

Som sagt, alltid är det något!
Jag blev faktiskt glad när jag såg det. Det är helt klart en klocka som jag kan tänka mig & priset bör dessutom ligga i god linje när den har ETA & inte in-house. Det vore sjyst om det går att få loss den under 25.000:-.

Går det att hitta listpriser någonstans?

36mm BB såg trevlig ut! Angående ETA så får vi väl se vilket pris den landar på. Kan ju vara ett rejält trevligt pris på den.
Uppdaterade röda BB såg riktigt nice ut! Kanske blir en sån som första (enligt mina mått) lyxklockan!

Kan någon bekräfta att det är idag Rolex presenterar sina nyheter? Ingen verkar vara säker på om det är idag eller i morgon om man läser tidigare trådar.

Tillbaka
Topp