• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2016-tråden

Jag tycker de flesta av Omegas släpp var trevliga.
Lite konstigt att folk retar upp sig så mycket för att de heter limited, samtidigt som kalsongskottet kommer för att Rolex har förlängt en visare. Klockvärlden är lustig. :)

It's 62 miles to Basel, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses.

image.jpeg

Så, vad finns intressant idag? Känns som att alla stora drakar redan presenterat sina klockor. Jag är än så länge besviken, inget "det där måste jag ha".

Roger, löjligt feta index, bra glasring också för den delen.
Skärmavbild 2016-03-17 kl. 00.30.41.png
Skärmavbild 2016-03-17 kl. 00.28.39.png

Angelus, vad hände med läsbarheten?
Skärmavbild 2016-03-17 kl. 00.26.15.png

Omega, ännu en grey side, men med meteorit...
Skärmavbild 2016-03-17 kl. 00.27.16.png

Okey, vad fasen är det vi ser här? Jo en micro skulptur inne vid kl nio som genom ett förstorningsglas i sidan blir "läsbart"... WTF!?
greubel-forsey-art-piece-1-watch-face-view.jpg

maxresdefault.jpg

Greubel-Forsey-Art-Piece-1-Hommage-Robert-Filliou-2.jpg

ArtPiece1_-%20caseband.jpg
Greubel-Forsey-Art-Piece-1-Sketchup-2.jpg
Riddarna är helt sjuka.

Jag tycker de flesta av Omegas släpp var trevliga.
Lite konstigt att folk retar upp sig så mycket för att de heter limited, samtidigt som kalsongskottet kommer för att Rolex har förlängt en visare. Klockvärlden är lustig. :)
Även om jag inte håller med dig om att Omega-släppen hittills har varit någon höjdare, så var detta ändå väldigt träffsäkert! :hilarious:

Tillbaka
Topp