Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1! Fast dock bryr jag mig inte om den bruna tavlan på 556 I M....Det skulle vara kul att få lite "live-bilder" på den bruna tavlan på 556 I M. Det skulle även vara intressant att se hur "the awesome Sinn girl" som alla pratar om ser ut
Hahaha!Vad blir nästa tro? Latex-urtavla? Med ett armband gjort av återvunna kondomer, typ.
Seiko-dags!Så, vad finns intressant idag? Känns som att alla stora drakar redan presenterat sina klockor. Jag är än så länge besviken, inget "det där måste jag ha".
Omega brukar väll släppa i flera omgångar under dagarna?Så, vad finns intressant idag? Känns som att alla stora drakar redan presenterat sina klockor. Jag är än så länge besviken, inget "det där måste jag ha".
It's 62 miles to Basel, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses.
Den har ju funnits som dammodell ett tag?Bara jag som vore intresserad av att se ett handledsskott av den 37mm Yachtmaster som visades igår?
Det är ju ascoolt med en båt inne i klockan!
Hmm, den har funnits i 35mm (och mindre så klart), men förutom förra årets roséguld med oysterflex tror jag inte 37mm funnits..Den har ju funnits som dammodell ett tag?
Nej men oysterflex var ju 37mm som sagtHmm, den har funnits i 35mm (och mindre så klart), men förutom förra årets roséguld med oysterflex tror jag inte 37mm funnits..
Sällan jag känner så om Baselsläppen, vilket jag ser som något positivt.Så, vad finns intressant idag? Känns som att alla stora drakar redan presenterat sina klockor. Jag är än så länge besviken, inget "det där måste jag ha".
Ja, sant. Mera intressant med stål och länk för min del dock.Nej men oysterflex var ju 37mm som sagt
Tack för taggen!@steffe Nya YM tvåton hamnar på 12900€
Riddarna är helt sjuka.Roger, löjligt feta index, bra glasring också för den delen.
Angelus, vad hände med läsbarheten?
Omega, ännu en grey side, men med meteorit...
Okey, vad fasen är det vi ser här? Jo en micro skulptur inne vid kl nio som genom ett förstorningsglas i sidan blir "läsbart"... WTF!?
Kan inte annat än hålla med, grymt rolig och annorlunda flygare.Jag tycker Air Kingen var svincool. Känns som jag är ensam om detta?
Du har ju några månader på dig att sparaTack för taggen!
Då är den utanför budget med andra ord..
Tror den hade varit snyggare med en annan färg på tavlan eller så gör bilden den inte rättvis. Ska bli intressant med ett uttalande sen.Några snodda från IG. Behöver nog se de två första live... Den sista tror jag är grym.
Även om jag inte håller med dig om att Omega-släppen hittills har varit någon höjdare, så var detta ändå väldigt träffsäkert!Jag tycker de flesta av Omegas släpp var trevliga.
Lite konstigt att folk retar upp sig så mycket för att de heter limited, samtidigt som kalsongskottet kommer för att Rolex har förlängt en visare. Klockvärlden är lustig.
Ahh, en favorit klocka. Klockkonst på hög nivå.