Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smaklös du är alltså
Den är grym! Måtten på LW ljuger en del mot hur de bärs. Ringen runt glaset är endast 40mm, så de 46mm på specen är mätt över hållarna för deras instrument. Klockan är dessutom endast ~49-50mm lång, vilket inte är särskilt långt alls.Nya LW
Skall väga fjäderlätt... Hade dock hoppats på något nytt och lite tunnare/mindre case. men men
det är nog hyfsat mycket arbete nedlagt på den där också Finns fler bilder och spec på deras hemsida.
KS-Maffian!It's 62 miles to Basel, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses.
High end? Sure. Snyggt? Not.Träffade Jon från Tidssonen, han drog med mig till ALF LIE.
High end...
Den var flott. Vad heter modellen?Nytt från Squale......
Squalematic / 44mm / Double domed sapphire / Grey sunburst dial är allt jag vet om klockan men skall till Basel och klämma på den i tisdagDen var flott. Vad heter modellen?
Den där däremot, riktigt riktigt bra!!
Perfekt size, blir lite köpsugen...
Den var snygg!
Finns den på länk?!Den där däremot, riktigt riktigt bra!!
Är det bara jag som tycker att den ser farligt rund ut?
Gaaah! TackNytt från Squale......
Squalematic / 44mm / Double domed sapphire / Grey sunburst dial är allt jag vet om klockan men skall till Basel och klämma på den i tisdag
Men finns det inte risk att Air Kingen upplevs som väldigt stor på 40 mm, tunn glasring och så stora index/siffror?
Skön kostymdinka
Catrines Ploprof är grym!Och tillika klänningsdinka
Enligt denna videoreview så har den samma case som Milgauss (dock inte säker på att den har samma antimagnetiska egenskaper). Har en Milgauss och den bär inte så väldigt stort. Visst, inte som en 33 mm Calatrava, givetvis, utan ungefär som en vanlig Rolex Sport, tex en GMT Master 16700.
Jag tycker den ser riktigt trevlig ut. Kul med gult och grönt, ger lite liv.
Ja det var lite kul med något annorlundaJag tycker den ser riktigt trevlig ut. Kul med gult och grönt, ger lite liv.
Det är (väl?) inte flygdesign - jag får vibbar att man tagit inspiration från Bloodhound.Håller helt med om det gula och gröna är roligt och annorlunda. Synd bara att de fegade ur och inte helt gick på en flygartavla och skippade 3, 6 och 9.
Det är (väl?) inte flygdesign - jag får vibbar att man tagit inspiration från Bloodhound.
Den där var fan inte vacker